عصر خوزستان: اندیمشک-ایرنا-امام جمعه اندیمشک با تاکید بر لزوم ترویج مکتب سردار سلیمانی گفت: این شهید والامقام اعجوبه زمان بود که با نهایت اعتقاد به ارزش های اسلام ناب محمدی در میدان نبرد علیه باطل حماسه آفرید . به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار […]

عصر خوزستان:

سردار سلیمانی اعجوبه زمان بود

اندیمشک-ایرنا-امام جمعه اندیمشک با تاکید بر لزوم ترویج مکتب سردار سلیمانی گفت: این شهید والامقام اعجوبه زمان بود که با نهایت اعتقاد به ارزش های اسلام ناب محمدی در میدان نبرد علیه باطل حماسه آفرید .

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب زمان(عج) شهر چم گلک اندیمشک افزود: سردار سلیمانی همواره سبب واهمه دشمنان اسلام و نظام اسلامی شده بود و این کوه ایثار و مقاومت به خوبی در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد .

وی اظهار داشت : وی توانست از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را برای حفظ اسلام ناب محمدی داشته باشد و همین درایت و اخلاص عمل ، نام وی را ماندگار کرد.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به لزوم بهره گیری از مکتب این شخصیت وارسته بیان کرد :  سردار سلیمانی تمام ستون های انسانی خود را همزمان پرورش و رشد داد و راه و هدف وی باید به عنوان راه سعادت همواره به نسل های جدید معرفی گردد .
وی همچنین با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت:شهدای ما در عمل به ویژگی های معصومین (ع) و اهل بیت (ع) به شایستگی درخشیدند و حاصل این اخلاص عمل ، رسیدن به درجه رفیع شهادت بود.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولین محلی و اقشار مختلف مردم برگزار گردید ، یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با اجرای برنامه های فرهنگی گرامی داشته شد.
۲ سال از روزی که بزرگترین فرمانده مبارزه با تروریست ها، توسط ترویستی ترین ارتش جهان به شهادت رسید می گذرد؛ در همه روزهای پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آزادی خواهان بیشتری از سراسر جهان با شخصیت او آشنا شدند؛ حالا همه می دانند حاج قاسم تاثیرگذارترین مرد میدان مقاومت است.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

منبع: ایرنا