عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان گفت: ۷۰ درصد از ایستگاه‌های اتوبوس شهری آبادان فرسوده است که نیاز به تعویض و نوسازی دارند. حمزه بغلانی یکشنبه ، اظهار داشت: ایستگاه‌های فرسوده اتوبوس در شهر آبادان توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان شناسایی و عملیات نوسازی آنها در دستور کار قرار گرفته است. مدیرعامل […]

عصر خوزستان:

۷۰ درصد ایستگاه‌های اتوبوس شهری آبادان فرسوده هستند

آبادان – ایرنا – مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان گفت: ۷۰ درصد از ایستگاه‌های اتوبوس شهری آبادان فرسوده است که نیاز به تعویض و نوسازی دارند.

حمزه بغلانی یکشنبه ، اظهار داشت: ایستگاه‌های فرسوده اتوبوس در شهر آبادان توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان شناسایی و عملیات نوسازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان هدف از این اقدام را خدمت رسانی شایسته به شهروندان آبادانی دانست و افزود:در این راستا سعی می‌کنیم از امکانات بهتری در ایستگاه‌های انتظار اتوبوس شهری استفاده شود.

بغلانی تعداد ایستگاه‌های انتظار اتوبوس شهری در آبادان را ۴۹ عدد اعلام کرد و گفت: ۲۷ ایستگاه مکانیزه و ۲۲ ایستگاه غیر مکانیزه در سطح شهر آبادان وجود دارد که ۷۰ درصد آنها نیازمند بهسازی و نوسازی است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های فنی و عمرانی، وسایل نقلیه عمومی و رانندگان سه ضلع اساسی توسعه حمل و نقل است، اظهار داشت: حمل و نقل یکی از شاخص‌ها و فاکتورهای اساسی توسعه یافتگی شهرها محسوب می‌شود.

بغلانی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان با شیوع کرونا به دلیل کاهش مسافر و افزایش هزینه تعمیر و نگهداری آسیب دیده بود که اکنون این مشکل رفع شد.

فعالیت بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان از ابتدای مردادماه سال جاری پس از ۲ سال تعطیلی در پنج خط از سر گرفته شد.

ناوگان اتوبوسرانی آبادان شامل ۵۳ دستگاه اتوبوس و ۱۸ دستگاه مینی بوس است.

منبع: ایرنا