ساختمان‌های بلندمرتبه و ناایمن بطور دقیق پایش و مورد ارزیابی قرار گیرند/ ترمیم نوارحفاری با دقت و با سرعت انجام پذیرد/ شناسنامه فنی تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهرستان اهواز تدوین گردد
ساختمان‌های بلندمرتبه و ناایمن بطور دقیق پایش و مورد ارزیابی قرار گیرند/ ترمیم نوارحفاری با دقت و با سرعت انجام پذیرد/ شناسنامه فنی تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهرستان اهواز تدوین گردد

نشست شورای فنی استان به ریاست معاون عمرانی استاندار خوزستان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری استان برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛ عصر امروز، نشست شورای فنی استان به ریاست معاون عمرانی استاندار خوزستان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری استان برگزار شد.

محمد خانچی در این نشست ضمن تأکید مجدد بر پایش و کنترل ساختمان‌های ناایمن و بلندمرتبه استان افزود: دستگاه‌های نظارتی بر املاک باید بطور دقیق این ساختمان‌ها را مورد پایش قرار داده و در این مسئله با هیچ نهاد و شخصی مصالحه نکنند.

وی افزود : با توجه به جلسات گذشته این شورا و جلسات هماهنگی بعمل آمده عملیات اجرایی سیستم یکپارچه نظارت بر پروژه‌ها و همچنین سیستم مانیتورینگ کنترل نظارت بر پروژه‌ها، باید با سرعت در شهرهای استان عملیاتی گردند.

خانچی در ادامه با اشاره به نزدیکی فصل بارش و حفاری‌های انجام شده در سطح شهرستان‌های اهواز و کارون توسط سازمان آب و فاضلاب افزود: در سطح شهر اهواز ۲۰۰ هزار متر مربع حفاری انجام گرفته است که در صورتی که سرعت ترمیم نوار حفاری با سرعت و دقت کافی انجام نپذیرد، در مواقع بارش باران موجب بروز مشکلات متعدد برای شهروندان خواهد شد که این مطلب که تمهیدات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

وی افزود : کمیته‌ای در این خصوص در فرمانداری اهواز تشکیل گردیده است که می‌طلبد این کمیته نظارت خود را بر اجرای این کلان‌پروژه بالا برده تا انجام این پروژه با کیفیت بالاتر به اتمام برسد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در پایان با اشاره به وجود ۲۵ تقاطع غیر همسطح در سطح شهرستان اهواز تأکید کرد: در خصوص ایمن‌سازی پل‌های اهواز، تا کنون ۵ پل مورد مطالعه قرار گرفته شده و برای آنها مشاور تعیین گردیده است و مورد ارزیابی و ایمن سازی قرار می‌گیرند؛ و انتظار می‌رود دیگر تقاطع‌های سطح شهر نیز مورد ارزیابی قرار گیرند و شناسنامه فنی تقاطع‌های غیر هم‌سطح در شهرستان اهواز تدوین گردند.