دیدار رئیس و کارکنان بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب از خانواده دارای فرزند معلول
دیدار رئیس و کارکنان بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب از خانواده دارای فرزند معلول

همزمان با ۱۲ آذر ماه و بزرگداشت روز جهانی معلولان، طبق روال هر ساله رئیس و کارکنان بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با خانواده یکی از کارکنان فرد توانخواه دیدار کردند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، خانم نوروزی نژاد رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی هدف از این دیدار را رسیدگی به مشکلات خانواده‌های کارکنان دارای عضو معلول اعلام نمود و بیان داشت: خود را موظف می دانیم که جامعه توان‌خواهان شرکت را رصد و مشکلات آنها را شناسایی کنیم و در چارچوب مقررات نسبت به خدمت رسانی به آنها اقدامات لازم را انجام دهیم. وی افزود: نگهداری از افراد آسیب‌پذیر مشکلات و سختی‌های زیادی به همراه دارد و اینکه خانواده ای از فرزند کم توان خود نگهداری می‌کند نشان از ایمان و تقوای بالای آنهاست که شایسته تقدیر و تشکر ویژه است.

خانم نوروزی‌نژاد با بیان اینکه رسیدگی به امور توان‌خواهان در کشور به عهده سازمان بهزیستی است گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حد توان خود اقداماتی را برای کاهش مشکلات خانواده‌های دارای فرزند معلول انجام می‌دهد اما با توجه به افزایش هزینه‌های توانبخشی، افزایش قیمت دارو و مشکل تأمین داروهای خاص ضرورت دارد در این خصوص ضمن همکاری سازمان‌های ذیربط از جمله روابط کار و مددکاری اجتماعی شرکت ملی نفت ایران و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با این خانواده‌ها، مبلغ کمک هزینه‌ها نیز افزایش یابد.

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه ضمن تقدیر از کوشش و پشتکار فراوان آقای محمدجلال سهیل و همسر ایشان در امر نگهداری فرزندشان، از خداوند منان برای فرزند آنها آرزوی سلامتی و شفا نمود. همچنین آقای سهیل و همسر ایشان با اشاره به وضعیت بیماری فرزندشان، از انجام این دیدار و همچنین همکاری، پیگیری و خدمات اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب تقدیر و تشکر نمودند.