پیگیری مسائل راهیان نور در سه کارگروه امنیتی، عمرانی و فرهنگی
پیگیری مسائل راهیان نور در سه کارگروه امنیتی، عمرانی و فرهنگی

استاندار خوزستان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی به سهولت به زیارت خود بپردازند.

به گزارش عصر خوزستان: به نقل پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز سه شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در نشست هماهنگی میزبانی از کاروان‌های راهیان نور که در محل استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در حال انجام است و بنا شد تا مسائل مربوط به راهیان نور در سه کارگروه امنیتی، عمرانی و فرهنگی پیگیری شود؛ تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی به سهولت به زیارت خود بپردازند.

استاندار خوزستان با اشاره به میزان جذب توریست مذهبی در خوزستان در مقایسه با سایر کشور‌ها عنوان داشت: کشوری مانند عربستان همه توان خود را بر جذب توریست مذهبی می‌گذارد و در رویداد حج تنها میزبان دو میلیون نفر است در حالی که خوزستان به تنهایی دو میلیون زائر را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه راهیان نور جبهه حق انقلاب اسلامی علیه دشمن را به تصویر می‌کشد، افزود: خوزستان دروازه ورود تشیع بوده و شلمچه همانند بهشت است، هر چه به آن رسیدگی کنیم؛ بهشتیان را پرورش داده ایم.

حسینی محراب در پایان گفت: راهیان نور بخشی از استان خوزستان است؛ بنابراین همه ما موظف به پیگیری مشکلات راهیان نور هستیم.