بزرگترین مشکل تیم ما عدم خودباوری است
بزرگترین مشکل تیم ما عدم خودباوری است

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بزرگترین مشکل ما عدم خودبادی و نداشتن اعتماد به نفس کافی است و همین امر موجب از دست رفتن موقعیت هایمان می‌شود.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، میثم رضاپور سه شنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: این بازی در واقع ۶ امتیازی بود و دو تیم نیاز به برد داشتند، اما متاسفانه با نتیجه مساوی به پایان رسید.

وی افزود: هیچ یک از دو تیم به اهدافشان نرسیدند در حالی که مس کرمان از موقعیت استفاده کرد و با برتری برابر حریفش، فاصله خود را با ما بیشتر کرد.

مربی نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم و بتوانیم سه امتیاز لازم را بگیریم، زیرا مساوی دردی از ما دوا نمی‌کند.

وی افزود: ۱۰ هفته از رقابت‌ها باقی مانده و ما تا آخرین روز می‌جنگیم. فوتبال یک بازی غیرقابل پیش بینی است و امیدواریم که در لیگ بمانیم. مشکلات مالی همیشه در تیم ما وجود داشته، ولی امسال از نظر امکاناتی قدری شرایط بهتری داشتیم.

رضاپور گفت: روز گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و امیدواریم همانگونه که قول دادند تا روز‌های آینده هم مجددا پرداختی داشته باشند.

وی افزود: از روزی که آمدیم یک سری تغییرات در تیم ایجاد شد که به وضوح مشخص است. زمانی تیم ما در هر بازی چند گل دریافت می‌کرد، ولی اکنون شرایط متفاوت شده و بازیکنان تا دقیقه آخر می‌جنگند.

مربی نفت مسجدسلیمان گفت: بزرگترین مشکل ما عدم خودبادی و نداشتن اعتماد به نفس کافی است و همین امر موجب از دست رفتن موقعیت هایمان می‌شود که امیدواریم این مشکل حل شود و از منطقه سقوط خارج شویم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید.