تخصیص اعتبار عوارض آلایندگی به شادگان
تخصیص اعتبار عوارض آلایندگی به شادگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بیش از ۴۷ میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به روستا‌ها و شهرستان شادگان اختصاص یافت.

به گزارش عصر خوزستان: خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در آینده نزدیک شاهد تغییر در چهره روستا‌ها و شهرستان شادگان خواهیم بود و مردم حلاوت و شیرینی خدمت رسانی را با مدیریت درست تخصیص اعتبارات خواهند چشید.

او می گوید: پروژه‌های عمرانی از محل عوارض آلایندگی مشخص گردیده و شهرداری‌ها ملزم به انجام این پروژه‌ها در شهر‌ها است، که در شادگان می‌توان به توسعه شهر هوشمند و پروژه‌های دفع آب‌های سطحی و آسفالت معابر و همچنین بهسازی روستایی و… اشاره کرد.

خانچی گفت: مدیریت و نظارت پروژه‌های عمرانی در شادگان یکی از مطالبات مدیریت استان است پروژه‌های عمرانی با همگرایی دستگاه‌های اجرایی، نظارت دقیق و شفافیت در انجام پروژه‌ها می‌توان سرعت و کیفیت انجام آن‌ها را بالا برد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و پتاتسیل بالای گردشگری این شهرستان از مدیریت شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای میزبانی با کیفیت از مهمان‌های نوروزی بکار گیرند. شهرداری‌ها نیز شهر‌های این شهرستان را آماده استقبال از بهار نمایند.