راهیان نور فرصتی برای تطبیق جبهه حق از باطل است
راهیان نور فرصتی برای تطبیق جبهه حق از باطل است

استاندار خوزستان گفت: معراج شهدا امروز به کعبه آمال جوانان تبدیل شده و حفظ آن خواسته امام جامعه است.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج امروز دوشنبه ۸ اسفندماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سازمان بسیج، فرماندهان سپاه سراسر کشور و برخی از استانداران در آبادان آغاز شد.

استاندار خوزستان در این نشست راهیان نور را فرصتی برای تطبیق جبهه حق از باطل برشمرد و اظهار داشت: معراج شهدا امروز به کعبه آمال جوانان تبدیل شده و حفظ آن خواسته امام جامعه است.

حسینی محراب با بیان اینکه خوزستان معراج شهدا، جانبازان و آزادگان است؛ عنوان داشت: هر کاری که بتوانیم برای راهیان نور انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه پایداری راهیان نور نیازمند فعالیت مسمتر است، تصریح کرد: ثبت راهیان نور در داخل کشور و نظام بین الملل به عنوان یک کار تأثیرگذار صورت گیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه جاده شوش به طرف مناطق مرزی باید مورد توجه واقع شود؛ افزود: جاده خرمشهر برای اتصال به شلمچه و مسیر عبدالخان به چذابه در دستور کار قرار دارد.

حسینی محراب ادامه داد: شورای تأمین شهرستان‌ها و استان جلسات لازم را برای تأمین امنیت راهیان نور برگزار کرده است.

وی در پایان ابراز داشت: تأمین و نگهداری یادمان‌ها باید در ردیف بودجه سالانه قرار گیرد تا دیگر دغدغه‌ای برای حفظ و نگهداری این یادمان‌ها برای استان‌ها وجود نداشته باشد.