جزییات سفر رییس جمهور و ۱۲ وزیر دولت به خوزستان/ احتمال برکناری برخی مدیران کم کار استان
جزییات سفر رییس جمهور و ۱۲ وزیر دولت به خوزستان/ احتمال برکناری برخی مدیران کم کار استان

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان جزییات دومین سفر رییس جمهور ۱۲ عضو هیئت دولت به خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، عبدالله افرازه شهاوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رییس جمهور و وزرا به چه شهرستان هایی سفر می کنند گفت: صبح پنجشنبه رئیس جمهور از فرودگاه دزفول وارد خوزستان می شود که در یکی از کارگاه های احیا شده دزفول به صورت نمادین جشن احیا ۱۶۰ کارگاه های تعطیل شده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور همچنین پس از افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک همزمان با مردم شهرستان‌های دزفول و شوش نیز دیدار خواهند کرد.

به گفته سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، دیدارهای مردمی رئیس جمهور در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان انجام می شود.

شهاوند ادامه داد: در این سفر نیز ۷۰ کیلومتر از پروژه مهم دو خطه کردن اهواز اندیمشک افتتاح می شود. رئیس جمهور همچنین در سازمان آب و برق حضور پیدا می‌کنند و به صورت مانیتورینگ از پروژه آب غدیر، آب و فاضلاب بازدید و افتتاح پروژه های آبرسانی به چند روستا انجام می شود، پس از آن ساعت ۱۶ یا ۱۷ با مردم اهواز در مصلی نماز جمعه دیدار خواهند داشت و در ادامه با سران طوایف، بزرگان و متنفذان عشایر دیدار خواهند کرد.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، در خصوص روز دوم سفر گفت: رئیس جمهور صبح روز جمعه در شهرستان هویزه برای افتتاح پالایشگاه گاز حضور پیدا می‌کنند و پس از آن، در شهرستان شادگان ساعت ۱۰ صبح دیدار مردمی دارند که یا در مصلی شادگان یا در یکی از سالن‌های ورزشی انجام می شود البته مکان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد، همچنین در یکی از روستاهای شهرستان شادگان از نمایشگاه دستاوردهای بومی- محلی بازدید انجام می شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور در ادامه در اهواز، با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی و در نهایت نشست خبری با اصحاب رسانه را خواهند داشت.

شهاوند در خصوص اینکه وزرا و معاونان در کدام شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و چه پروژه هایی را افتتاح می کنند اظهار کرد: حدود ۱۲ وزیر و ۲ یا سه معاون، رییس جمهور را همراهی می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خاطرشان کرد: بر اساس تقسیم بندی انجام شده وزرا باتوجه به مسائل و مشکلاتی که هر شهرستان دارد، در آن شهر حضور پیدا می‌کنند و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو خواهند کرد.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر رییس جمهور به خوزستان در خصوص طرح هایی که قرار است در این دوره افتتاح شوند گفت: چند پروژه درمانی از جمله بیمارستان شوشتر، مصوبات جدید در حوزه بهداشت و درمان در شهرهای مختلف داریم همچنین چند مصوبه جدید در حوزه آموزشی و بندر خواهیم داشت و پایانه مکانیزه بندر امام که پروژه بسیار مهمی است، به دست معاونین وزرا افتتاح می‌شود.