از اولیا خدا آموخته‌ ایم شیوه و راه زندگی ما شهادت است
از اولیا خدا آموخته‌ ایم شیوه و راه زندگی ما شهادت است

مراسم تشییع پیکر شهید محمد قنبری شهید امنیت که روز گذشته در حادثه تروریستی ایذه به شهادت رسید شامگاه امروز دوشنبه ۲۲ خرداد با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و خانواده این شهید گرانقدر در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری؛ حسینی محراب در مراسم تشییع پیکر شهید محمد قنبری با یادآوری کلام امام خمینی (ره) که فرمودند ما را از شهادت نترسانید گفت: ما در روزهای جنگ تحمیلی بیش از ۳۰۰ شهید هم تشییع کردیم و این خللی در اراده پدر و مادران ما بوجود نیاورده است.

استاندار خوزستان شهادت را ایثار به مطلوب خواند و گفت: شهید با شهادت خود وارد حریم پروردگار می شود و خداوند هنگام شهادت آغوش خود را برای شهید باز می کند.

حسینی محراب تصریح کرد: از اولیا خدا آموخته‌ ایم شیوه و راه زندگی ما شهادت است و این شهید عزیز و والا مقام و خانواده محترمشان امروز در کنار پیامبر و ائمه اطهار (ع) قرار گرفته اند.

حسینی محراب ادامه داد: زندگی محمد قنبری پاک بود و نشان داد از همه ما مسوولان جلوتر است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: ما جان خود را فدای نظام و دین خدا خواهیم کرد و امروز با خون این شهدا از نظام و امنیت مردم دفاع میکنیم.

وی ادامه داد: شیوه منافقان از ابتدای اسلام و همچنین در طول انقلاب همین بود که با دروغ و نیرنگ مسائل را نشان می‌دهند که جاهلان فریب بخورند و به اقدامات ناگواری دست بزنند.

حسینی محراب اضافه کرد: همه ما انسان‌ ها روزی خواهیم مرد و این شهیدان هستند که عمر و آخرت خود را به بهترین طریق ممکن و عزتمندانه و باشکوه به پایان رساندند.

گفتنی است مراسم تشییع شهید نظم و امنیت محمد قنبری که روز گذشته در حادثه تروریستی ایذه به شهادت رسید، شامگاه امروز با حضور استاندار خوزستان، جمعی از مردم، خانواده‌ شهدا و مسئولان نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

پیکر شهید محمد قنبری فردا سه شنبه ۲۳ خرداد در ایذه تشییع و در زادگاهش صیدون به خاک سپرده خواهد شد.