حضور مردم در صحنه، عامل شکست توطئه های دشمنان
حضور مردم در صحنه، عامل شکست توطئه های دشمنان

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور گفت : ملت ایران همیشه در صحنه هستند و در کنار رهبر خود در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد قنبری در شهرستان صیدون گفت:منافقان ۱۶ هزار نفر از مردم کشورمان را از طریق ترور به شهادت رساندند.

وی افزود: منافقان در سایه حمایت اربابان خود بر علیه ملت ایران جنایت می‌کنند، ولی هیچ گاه به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر خوزستان تاکید کرد: ملت باعظمت ایران همیشه در صحنه حضور دارد و در کنار رهبر خود ایستاده است و با وحدت و اتحاد در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است.

سردار شاهوارپور با تجلیل از مجاهدت‌های سرگرد شهید قنبری گفت: این شهید والامقام ٢۵ سال برای تامین امنیت شهروندان مجاهدت کرد و انتقام خون شهدای مدافع امنیت را خواهیم گرفت.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع شهید مدافع امنیت سرگرد قنبری افزود: پیام همه ما به اسرائیل و آمریکای جنایتکار و همه دشمنان و منافقان این است که ما در صحنه هستیم و با منافقان برخورد خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر خوزستان ادامه داد: با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم به فرماندهی سردار سپهبد شهید سلیمانی تمامی دسیسه‌های دشمنان اسلام با شکست مواجه شد.