قطع برق بخش‌هایی از اهواز به دلیل تعمیرات
قطع برق بخش‌هایی از اهواز به دلیل تعمیرات

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: علت قطعی برق برخی مناطق اهواز در روز گذشته خاموشی برنامه‌ریزی شده به دلیل تعمیرات بود.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از صدا و سیما، علیرضا شکرخدایی گفت: به دلیل انجام تعمیرات اساسی پیشگیرانه اضطراری در ایستگاه تغذیه‌کننده برق مشترکان، روز گذشته برخی از مناطق اهواز با اطلاع‌رسانی قبلی به مدت دو ساعت خاموشی داشتند.

او می‌گوید: این مساله در نرم‌افزار “برق من” از پیش اطلاع‌رسانی شده است و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این نرم‌افزار از آخرین وضعیت خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده مطلع شوند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این اقدام در جهت رفع اشکالات حاد ناشی از گداختگی برخی تجهیزات در اثر افزایش بار شبکه ناشی از همزمانی گرما و مصرف بیش از حد، از ساعت ۵ تا ۷ صبح در برخی از مناطق اعمال شد.

شکرخدایی گفت: بخش‌هایی از مرکز شهر شامل خیابان‌های شهید ادهم، محمدیان، رضائی، رستگاری و علم الهدی و بخش‌هایی از کوی سپیدار شامل بلوار مهاجرین، بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین (ع) – خیابان‌های دانش، کوی آغاجری، خیابان گلبهار، فتح و کوی منابع طبیعی روز گذشته از ساعت ۵ تا ۷ صبح خاموشی داشتند.

به گفته او صرفه‌جویی و عدم استفاده از لوازم پرمصرف و خاموش کردن کولر‌های اضافی، بهترین راه برای پایداری شبکه و جلوگیری از حوادث اتفاقاتی به ویژه از ساعت ۱۱تا ۱۷ است.