نظارت مردمی بهترین راه برای انجام با کیفیت وکنترل سرعت پروژه ها در سطح استان می باشد/ بیش از ۲۳۰۰ پروژه عمران در درسطح استان در حال انجام است
نظارت مردمی بهترین راه برای انجام با کیفیت وکنترل سرعت پروژه ها در سطح استان می باشد/ بیش از ۲۳۰۰ پروژه عمران در درسطح استان در حال انجام است

جلسه شورای فنی استان به ریاست خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان؛ صبح امروز جلسه شورای فنی استان به ریاست خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

خانچی در ابتدای جلسه به اهمیت نظارت بر پروژه های عمرانی در سطح استان اشاره کرد و افزود: در شهرها و روستاهای استان شاهد انجام پروژه های عمرانی می باشیم، که توسط دستگاه های اجرایی و همچنین از محل عوارض آلایندگی در سطح شهرداری ها و دهیاری ها در حال انجام می باشد و این می طلبد که کارگروه نظارت شورای فنی به صورت مستمر بر پروژه ها نظارت داشته باشند.

وی افزود: استفاده از توان و پتانسیل مردمی و همچنین گروه های جهادی برای نظارت برپروژه های عمرانی یک امر بدهی است و موجب تسریع و همچنین بالارفتن کیفیت و سرعت انجام پروژه ها در سطح استان می شود.

خانچی در ادامه به تعداد پروژه ها در سطح استان اشاره کرد و افزود: بالای ۲۳۰۰ پروژه در سطح استان در حال انجام می باشد که بالای ۷۰ درصد آنها با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال انجام می باشد و می توان به یقین گفت در اکثر شهرها و روستاهای استان شاهد عملیاتی شدن پروژه های عمرانی در یک سال گذشته بوده ایم.

در ادامه خانچی به وضعیت عمران شهرهای استان اشاره کرد و اضافه کرد: کارگروه نظارت شورای فنی ضمن پایش مستمر پروژه های عمرانی شهرهای استان گزارش و همچنین و راهکارهای خروج از رکود در بعضی از پروژه ها را جهت تصویب در جلسات شورای فنی ارائه دهد.

در این جلسه گزارش کارگروه نظارت در خصوص پل سردار علی هاشمی و هچنین وضعیت عمران شهری اهواز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت