دستگیری قاتل مادر ۴۵ ساله در هندیجان
دستگیری قاتل مادر ۴۵ ساله در هندیجان

قاتل مادر ۴۵ ساله و عامل مصدومیت فرزند ۹ ساله اش در هندیجان دستگیر شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ، فرمانده انتظامی هندیجان گفت : با دریافت گزارش از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ هندیجان مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی بصورت مسلحانه در این شهرستان که منجر به فوت یک خانم ۴۵ ساله و مصدومیت فرزند ۹ ساله اش شده بود ، قاتل و همدستانش از شهرستان هندیجان متواری شدند.

سرهنگ میرمقدم افزود : فرماندهی انتظامی هندیجان به همراه پلیس‌های تخصصی و همه امکانات موجود در محل حاضر و با کنترل اوضاع و تمهیدات انتظامی برای پیشگیری از هرگونه متشنج شدن جو، اوضاع حاکم در محل به صورت کامل مدیریت شد و موضوع پرونده قتل بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

فرمانده انتظامی هندیجان در ادامه افزود : طی ساعات اولیه فرد تیرانداز که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش به سمت مادرزن ۴۵ ساله خودش و پسر بچه ۹ ساله شلیک کرد مه زن در دم جان باخت و فرزندش با تلاش‌های کادر درمان از مرگ نجات یافت ، سریع شناسایی و طی عملیات فنی و تخصصی و شبانه روزی با دریافت مجوز قضایی در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ میرمقدم گفت : در این عملیات مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و وی به همراه دو همدستش دستگیر و خودروی آنها نیز توقیف ، پرونده قضایی تشکیل و برای سیرمراحل قضایی به داسرا ارسال شد