واژگونی خودرو در جاده اهواز-ماهشهر یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
واژگونی خودرو در جاده اهواز-ماهشهر یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: حادثه واژگونی یک خودرو پژو در جاده اهواز- ماهشهر یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان، عارف شرهانی شامگاه جمعه بیان کرد: بر اثر واژگونی خوردو پژو ۲۰۷ در جاده اهواز- ماهشهر یک مرد ۳۵ ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: مصدومان این حادثه یک خانم ۳۰ و پسربچه ۲ ساله توسط یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های ویژه اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

شرهانی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شد و نیروهای این مرکز به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی به محل حادثه اعزام شدند.

در حادثه‌ای دیگر نیز به دنبال وقوع تصادف خودروهای پژو ،وانت و پراید در کیلومتر ۵ جاده رامهرمز – باغملک ۱۰ نفر مصدوم شدند که یک مرد ۳۰ ساله و سه کودک در رده سنی ۳تا۷ سال و سه زن ۲۰،۳۲ و ۳۹ ساله و همچنین یک دختر بچه ۳ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه به مرکز اورژانس گزارش شد و مصدومان آن توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مادر رامهرمز منتقل شدند.

در حال حاضر ۱۲۳ پایگاه اورژانس زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل ۷۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۵ پایگاه شهری فعال هستند، اورژانس هوایی نیز در چهار نقطه استان خوزستان از جمله دزفول، اهواز، مسجدسلیمان و بهبهان فعالیت دارد.