مسیر شهادت، راه ائمه معصومین است
مسیر شهادت، راه ائمه معصومین است

شهدا ارتباطشان را با خدای متعال نزدیک کردند و همه تعلقات دنیوی را بریدند و به پروردگار هستی وصل شدند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر علی اکبر حسینی محراب در حاشیه وداع با پیکر مطهر شهدای امنیت در ستاد فرماندهی استان خوزستان ضمن عرض تسلیت به خانواده ی محترم شهدا گفت: مسیر شهادت، مسیر صعب العبوری است که در این مسیر سختی های زیادی دارد اما بزرگی و عظمت فراوانی نصیب مکتب اسلام خواهد کرد و نور اسلام با خون شهدا گرانقدر روشن تر می شود.

وی افزود:مسیر شهادت، راه ائمه معصومین است. شهدا ارتباطشان را با خدای متعال نزدیک کردند و همه تعلقات دنیوی را بریدند و به پروردگار هستی وصل شدند. دو شهید والامقام امروز مهمان خداوند متعال و پیامبران و ائمه هستند هم اکنون در نزد پروردگار روزی می خورند و این مقام مقامی است که مادی گراها آن را نمی تواند درک کنند، باید نگاهی ربوبی و توحیدی داشت تا بتوان مقام آنها را درک کرد.

استاندار استان خوزستان تاکید کرد: ما باید راهشان را ادامه بدهیم کارکنان نیروی انتظامی در همه سختی ها پشت سر مردم هستند و از اقتدار مملکت دفاع می کنند آنها در این صحنه اگر تیر خوردند بخاطر رافت و مهربانی کریمانه بود که داشتند.

دکتر علی اکبر حسینی محراب در پایان گفت :تمام کسانی که دست به این اقدامات وحشیانه زدند و دو نفر از بهترین افسران ما را در نیروی انتظامی را به شهادت رساندند؛ بدانند که ما انتقام آنان را می گیریم.