گزارش تصویری بازدید وزیر کشور و همتای  عراقی از مرز چذابه
گزارش تصویری بازدید وزیر کشور و همتای  عراقی از مرز چذابه

احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه عبدالامیر الشمری، همتای عراقی خود پس از استقبال توسط علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ، رستم  عیدی  پور سرپرست فرمانداری دشت  آزادگان و فرماندهان  نظامی  و انتظامی از پایانه های مرزی چذابه  و  شیب عراق و بخش‌های مختلف دو پایان مرزی چذابه و شیب دیدن کردند و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این پایانه قرار گرفتند.

به گزارش عصر خوزستان: احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه عبدالامیر الشمری، همتای عراقی خود پس از استقبال توسط علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ، رستم  عیدی  پور سرپرست فرمانداری دشت  آزادگان و فرماندهان  نظامی  و انتظامی از پایانه های مرزی چذابه  و  شیب عراق و بخش‌های مختلف دو پایان مرزی چذابه و شیب دیدن کردند و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این پایانه قرار گرفتند.

در این بازدید وزیر کشور  که  سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور  نیز  وی را  همراهی  می  کرد  ضمن بازدید از دو  پایانه مرزی چذابه کشورمان  و  شیب کشور عراق با مسئولین محلی  و تعدادی از زوار متردد ازاین پایانه  گفت‌ وگو و آخرین  وضعیت پایانه های  مرزی دو  کشور را بررسی کرد.

شایان ذکر است در این بازدید فرماندهان نظامی و مقامات  عالی  رتبه کشور عراق نیز عبدالامیر الشمری  وزیر  کشور  عراق  را همراهی  می  کردند  .