آتش سوزی پنج واحد مسکونی و مغازه در شهرستان کرخه مهار شد
آتش سوزی پنج واحد مسکونی و مغازه در شهرستان کرخه مهار شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش گفت: آتش سوزی گسترده که موجب حریق سه منزل، یک مغازه و یک انبار گندم در یکی از روستاهای تابعه شهرستان کرخه شده بود پس از سه ساعت تلاش مهار شد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، سیدمحمد موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساعت ۱۱:۴۷ دقیقه امروز وقوع آتش سوزی در روستای میثم تمار(خویس) شهرستان کرخه به آتش نشانی شوش اعلام شد، افزود: سرایت آتش به سایر منازل همجوار و وقوع آتش سوزی گسترده موجب شد تا آتش نشانان شوش به شهرستان کرخه اعزام و فرماندهی این اطفای حریق را با نظر فرماندار کرخه به عهده بگیرند.

وی ادامه داد: پشت بام یکی از این خانه‌های روستا ۲ تانکر یک هزار لیتری گازوییل وجود داشت که به دلیل جرقه کابل برق بر روی این تانکرها موجب آتش سوزی شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش بیان کرد: جاری شدن گازوییل در فاضلاب موجب گسترش آتش سوزی به منازل همجوار شد که با ورود نیروهای آتش نشانی شوش و کرخه این آتش پس از سه ساعت تلاش مهار شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این آتش سوزی به طور کامل مهار و منطقه خنک سازی شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد.

موسوی ادامه داد: سه خودروی اطفای حریق و یک تانکر آبرسانی با مشارکت ۱۱ نفر از آتش نشانان شهرستان شوش و کرخه در عملیات مهار آتش مشارکت داشتند