پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانشفانی است
پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانشفانی است

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع و تشیع شهید ستوانسوم سعید پویان در مسجدسلیمان گفت:پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانشفانی است.

به گزارش عصر خوزستان و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” حجت اله سفیدپوست” در مراسم تشیع شهید ستوانسوم سعید پویان در مسجد سلیمان ضمن عرض سلام و درود به روح ملکوتی حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و روح متبرک همه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه امنیت در فراجا گفت: این مراسم و محفل نورانی منتسب به تشییع و وداع همرزم و هم قطار ما شهید ستوانسوم “سعید پویان” است که از ما جدا شد و به کاروان نورانی شهدا پیوست.

وی افزود: امروز باز هم فراجا افتخار این را دارد که فرزند دیگری را تقدیم امنیت این مرز و بوم کرد. امروز فرماندهی انتظامی استان خوزستان افتخار می کند که پنجمین شهید خود را در عرصه امنیت تقدیم انقلاب و مردم می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خطاب به مردم شهید پرور مسجدسلیمان گفت: ما کارکنان فرماندهی انتظامی استان در جهت حفظ امنیت و آسایش شما و همه مردمان این سرزمین هر لحظه در مقابل نااهلان ،هنجارشکنان و مخلان و نظم و امنیت عمومی آماده جانفشانی هستیم.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان خوزستان ۵ شهید والامقام را در گوشه گوشه شهرستان‌های استان در مقابل افراد شرور و افراد نابهنجار تقدیم کردیم‌، همکاران ما جوانمردانه ایستادند و ناجوانمردانه در مقابل این افراد به شهادت رسیدند، دقیقا مصداق سخن گهربار امام سجاد که فرمودند:کشته شدن عادت ماست و شهادت کرامت ماست.

سرهنگ سفیدپوست در پایان تصریح کرد: خوش بحال این شهید والامقام که در این ایام اربعین جز کاروان شهدا شده است. تمام اقتدار و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاک مطهر این شهیدان خصوصا شهدای عرصه امنیت است و ما کارکنان فراجا به آن افتخار می کنیم.