پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به مناسبت اربعین حسینی
پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به مناسبت اربعین حسینی

به مناسبت فرارسیدن روز اربعین حسینی دکتر علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پیامی این روز را تسلیت گفت.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله(ص)

کربلا پاک‌ترین بقعه روی زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه ‍‌هاست”

اربعین حسینی ، پرچم پر اهتزاز پای بندی بر مکتب سرخ عاشورا و نماد و رمز پویای جاودانه نهضت پر شکوه و پر بار حسین (ع) است.نهالی که در کربلا و در روز عاشورا برای شکوفایی عدالت و جوانمردی با خون پاک حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش آبیاری شد، چنان بر بالید و شکوفا گشت که ثمره و آثار بالنده معنوی آن قرن ها مانند چراغ راهی ، شیعیان و عاشقان اهل بیت (ع) را هدایت نمود.

با التفات به مختصات بی نظیر و حیرت آور پیاده روی اربعینِ عشاق و متحرین از سرتاسر جهان، این اجتماع عظیم را می توان تعیین کننده ی مناسبات تمدنی در آینده ای نزدیک قلمداد کرد.

در جهانی که از خشونت و تهاجم و توحش مدرن رنج می برد و روح فتوت و انسانیت و ایثار تحت گفتمان ماده گرایی و انقطاع از معنا و معنویت به محاق رفته است، اربعین حسینی با محوریت حُب و عرفان در حال اصلاح مسیر حرکت کاروان بشری و نزدیک کردن قلوب ادمیان به هم است، و این سرِ اصلی کانونیت امام در نقش آفرینی آینده ی تمدن بشریست.

 

اینجانب فرا رسیدن اربعین شهادت بزرگ مرد صحنه کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ۷۲ تن ستاره درخشان از چهره آسمان شهیدان را به محضر حضرت ولی عصر “عج” ، رهبر معظم انقلاب و تمامی عاشقان، دوستداران و رهپویان آن حضرت، بویژه سخت کوشان و تلاشگران خدوم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تسلیت عرض نموده و امیدوارم امکان زیارت آستان مقدسش برای همگان فراهم شود، قبولی طاعات و سوگواری همه عزیزان را از درگاه حضرت حق مسالت دارم. و من الله توفیق

علیرضا دانشی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب