فرستاده مقام معظم رهبری به شهرک طالقانی ماهشهر: اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است/ هر کجا می‌رویم باید پای حرف مردم بنشینیم / عده ای اغتشاشگر از محرومیت مردم سو استفاده کردند/ یکی از شهروندان ماهشهر: ما اعتراض می‌کنیم اما بر پیشانی ما مهر اغتشاشگر می‌چسبانند/ ما اغتشاشگر نیستیم بلکه خواستار حق قانونی مان هستیم و با اقدامات مخرب مخالفیم / سهم مردم از صنایع فقط بیماری و آلودگی هواست
فرستاده مقام معظم رهبری به شهرک طالقانی ماهشهر: اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است/ هر کجا می‌رویم باید پای حرف مردم بنشینیم / عده ای اغتشاشگر از محرومیت مردم سو استفاده کردند/ یکی از شهروندان ماهشهر: ما اعتراض می‌کنیم اما بر پیشانی ما مهر اغتشاشگر می‌چسبانند/ ما اغتشاشگر نیستیم بلکه خواستار حق قانونی مان هستیم و با اقدامات مخرب مخالفیم / سهم مردم از صنایع فقط بیماری و آلودگی هواست

عصر خوزستان: فرستاده مقام معظم رهبری به شهرک طالقانی ماهشهر گفت: دغدغه‌ها و مشکلات مردم شهرک طالقانی به حق است و من آنها را به مسئولان منتقل می‌کنم؛ اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است و اولویت نیروهای کاری منطقه باید با بومیان باشد و این خواسته به حق و طبیعی مردم […]

عصر خوزستان: فرستاده مقام معظم رهبری به شهرک طالقانی ماهشهر گفت: دغدغه‌ها و مشکلات مردم شهرک طالقانی به حق است و من آنها را به مسئولان منتقل می‌کنم؛ اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است و اولویت نیروهای کاری منطقه باید با بومیان باشد و این خواسته به حق و طبیعی مردم است.

در همین زمینه خبرگزاری تسنیم نوشت: حجت الاسلام محمد قمی در حاشیه بازدید از شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغات اسلامی یک موضوع دو طرفه بوده و مردم درآن سهیم هستند. مردم خود مبلغ و مروج بسیار خوبی بوده و ما باید حرف و دغدغه‌های مردم را شنیده و با آنها سخن بگوییم.

وی با اشاره بر اینکه هر کجا می‌رویم باید پای حرف مردم بنشینیم افزود: ما با دغدغه‌ و اشتیاق آمده‌ایم تا دغدغه و مشکلات مردم را بشنویم و آنها را منتقل کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: مردم شریف و نجیب شهرک طالقانی سال‌های سال است که زحمت می‌کشند و شاید به دلیل محرومیت و ضعیف بودنشان یک عده اغتشاشگر و سودجو از این موضوع سواستفاده کردند و بد نامی برای مردم این شهرک و شهرستان بندرماهشهر ایجاد کردند.

وی گفت: ما به اینجا آمده‌ایم که دغدغه‌ها و نکات مردم را در حد توان خود از مسئولان مطالبه کنیم و حرف‌ها و پیام‌های این مردم مظلوم را منتقل کنیم؛ اصل ماجرا این است که ما به حکم طلبگی و تبلیغات اسلامی آمده‌ایم فرمایشات مردم را بشنویم.

فرستاده مقام معظم رهبری به شهرک طالقانی با اشاره به اینکه می‌خواستم بدون واسطه حرف‌های مردم را بشنوم و مشکلاتشان را ببینم عنوان کرد: من با مردم شهرستان بندرماهشهر و به خصوص شهرک طالقانی شناخت قبلی دارم و این مردم را بزرگوار، غیور، شریف، انقلابی، مهربان، دغدغه‌مند و زحمتکش می‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم به حق است، ادامه داد: اشتغال و رفع معضل بیکاری حق مردم این منطقه است به خصوص اینکه در فاصله بسیاری کمی از اینجا زمینه‌های کار جدی و فراوانی وجود دارد؛ اولویت نیروهای کاری منطقه باید با بومیان باشد و این خواسته به حق و طبیعی مردم است.

حجت الاسلام قمی افزود: تقریبا همه مردمی که با من در جاهای مختلف صحبت کردند گفتند سلام ما را به رهبر انقلاب برسان و ما سرباز رهبر و نظام جمهموری اسلامی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌گویم که اینکه یک عده از نجابت مردم این منطقه سواستفاده کردند و برای آنها بدنامی ایجاد کردند ربطی به خصوصیات بارز و برزگواری مردم شریف شهرک طالقانی ندارد و مطالبات به حق این مردم باید شنیده و به مسئولین مربوطه منتقل شود.

در همین زمینه خبرگزاری مهر روایتی از دیدار مردم با نماینده رهبری ارائه داده است. به نوشته این خبرگزاری، یکی از شهروندان در این نشست در خصوص وضعیت بد مدارس این مناطق اظهار کرد: فرزندان ما در کلاسی با ظرفیت ۱۸ نفر درس می‌خوانند که ۳۶ نفر در آن گنجانده می‌شود.

وی افزود: وضعیت مدارس باید به نسبت دیگر شهرهای استان و کشور در اینجا نیز مورد توجه قرار داده شود.

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به بدی وضعیت زیر ساخت‌ها در این مناطق بیان کرد: این دولت می‌خواهد با مذاکره دنیا را راضی کند اما نمی‌تواند فعالیت‌هایی را انجام دهد که مردم خود راضی نگه دارد؟ آقای روحانی که ادعا می‌کند با مذاکره دنیا را راضی کرده چرا با مردم خودش حرف نمی‌زند؟ بهترین نیست به جای راضی کردن چشم آبی‌ها، روحانی با مردم خوش صحبت کند.

وی بیان کرد: در این منطقه زیر ساخت‌های مختلف مانند آب، برق و فاضلاب وجود ندارد. ما تحریم‌ها و فشار اقتصادی از بیرون به کشور را درک می‌کنیم اما با توجه به توسعه مرکز و برخی استان‌های خاص معتقدیم که مشکلات ما ربطی به تحریم‌ها ندارد.

یکی از جوانان طالقان عنوان کرد: ما اعتراض می‌کنیم اما بر پیشانی ما مهر اغتشاشگر می‌چسبانند. ما اغتشاشگر نیستیم بلکه خواستار حق قانونی مان هستیم و با اقدامات مخرب مخالفیم.

وی افزود: مردم این استان و این منطقه با توجه به وجود فلرها و شرکت‌های استخراج نفت، سهمشان از اینها تنها بیماری و آلودگی هوا است و اشتغال آن به مرکز نشینان و افراد خاص می‌رسد.