ایجاد کارگاه خیاطی با مشارکت خیرانه بازیگر تلویزیون در محله کم‌برخوردار حصیرآباد اهواز
ایجاد کارگاه خیاطی با مشارکت خیرانه بازیگر تلویزیون در محله کم‌برخوردار حصیرآباد اهواز

امام جماعت جوان مسجد امام خمینی(ره) حصیرآباد اهواز از حضور و کمک‌های خیرانه “حمید صفت” بازیگر سریال “هفت سر اژدها” برای راه‌اندازی یک کارگاه خیاطی در محله کم‌برخوردار حصیرآباد اهواز خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا سید عماد موسوی، امام جماعت مسجد حصیرآباد اهواز و یکی از چهرهای شناخته شده در فضای مجازی استان خوزستان که از طریق فضای مجازی فعالیت‌های مسجد حصیرآباد و کارهای خیرانه را نشر می‌دهد روز گذشته با انتشار چند از عکس در صفحه مجازی خود از حضور بازیگر و خواننده معروف در مسجد حصیرآباد و راه‌اندازی یک کارگاره اشتغالزایی خبر داد.

این امام جماعت این مسجد در صفحه شخصی خود نوشته است: حدود یک ماه پیش یکی از آشنایان اعلام کرده که فردی قصد دارد در یکی از مناطق کم‌برخوردار برای اشتغالزایی به صورت داوطلبانه کار خیری را انجام دهد وقتی موضوع مطرح شد متوجه شدیم آن فرد حمید صفت بازیگر و خواننده معروف کشور است که پس از مطلع شدن از مراحل ایجاد کارگاه خیاطی مبلغی را به عنوان کار خیر در اختیار مسجد قرار داد.

وی عنوان کرد که حمید صفت به صورت سرزده به مسجد امام خمینی (ره) حصیر آباد آمدند و با بچه‌های مسجد چند ساعتی را گذراند..

محله حصیرآباد یکی از محلات محروم شهرستان اهواز به شمار می‌رود. سید عماد موسوی، امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) این محله از طریق فضای مجازی علاوه بر مطرح کردن مشکلات این محله، جوانان و نوجوانان این منطقه را با اجرای برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی دور هم جمع کرده و از طریق کمک‌های مردمی در تلاش است تا با ایجاد اشتغالزایی به اهالی کم بضاعت کمک‌رسانی کند.

حمیدرضا امیری صفت با نام هنری حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ است. این هنرمند کشورمان این روزها در شبکه سوم سیما در سریال تلویزیونی “هفت سر اژدها” ایفای نقش می‌کند که پس از اطلاع از ساخت یک کارگاه خیاطی در منطقه حصیرآباد برای کمک به راه‌اندازی اعلام آمادگی کرده و در این محله حضور یافته است.