هیچگاه مکتب و راه شهدا با جنایات رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد
هیچگاه مکتب و راه شهدا با جنایات رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به شهادت جمعی از سرداران سپاه در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: این رژیم جانی برای اولین بار نیست که مرتکب چنین جنایاتی می شود و بزرگانی نظیر حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران رشید ما را به شهادت رسانده است اما هیچگاه مکتب و راه این شهدای گرانقدر را نمی تواند متوقف کند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در شب بیست و سوم ماه رمضان و شب‌های قدر در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز، اظهار کرد: اینکه در کشور اسلامی ما امنیت و آرامش برقرار و سرنوشت مردم به دست خودشان است، از برکات این نظام بوده که نباید نادیده گرفته شود.

منتخب مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی سالها با اقتدار و عزت در برابر استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی کرده و مقاومت در برابر این دشمنان، یک تکلیف شرعی است و هیچگاه از این موضع عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به جنایت های اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: کودکان مظلوم فلسطینی در سکوت جوامع جهانی آواره شده، روزانه از گرسنگی جان داده و گرفتار صهیونیست و آمریکا و اروپایی‌های به ظاهر متمدن شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده بیان کرد: آنچه همواره رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود به آن اشاره کرده‌اند این بوده که این رژیم جعلی نه شکست‌های پی در پی خود را می‌تواند جمع کند و نه می تواند شرایطی برای بقای خود ایجاد کند.

وی همچنین به شهادت جمعی از سرداران سپاه و همرزمانشان در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: این رژیم جانی برای اولین و آخرین بار نیست که مرتکب چنین جنایاتی می شود و بزرگانی نظیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران رشید ما را به شهادت رسانده است اما هیچگاه مکتب و راه این شهدای گرانقدر را نتوانست متوقف کند.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: صهیونیست‌های جانی باید بدانند که راه این بزرگان و سرداران رشید اسلام با قوت ادامه دارد همانگونه که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نه تنها جبهه مقاومت ضعیف نشد بلکه به برکت خون این شهدا تقویت شده و اراده مبارزان جبهه‌های مقاومت نیز برای نابودی دشمنان بیشتر شد.

نباید عزت و اقتدار ایران تحت‌الشعاع سختی‌های فعلی کشور قرار گیرد

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اکنون فضای مجازی در دسترس میلیون ها نفر از سراسر جهان است و هر مطلبی می‌تواند ظرف چند ثانیه به صورت گسترده نشر پیدا کند که این تکنولوژی بعضا برای تخریب افراد استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخی مواقع در فضای مجازی مشاهده می شود که افرادی با مطالبی منفی و هدفدار با آبروی افراد بازی کرده و بعضا باعث متلاشی شدن کانون یک خانواده و ایجاد التهاب در جامعه می شوند اما آنچه اعتماد و علاقه مردم نسبت به نظام، مقدسات دین و شهدا را کاهش دهد، گناه بزرگی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تکلیف فضای مجازی که روشن است اما افرادی که تریبون در اختیار دارند، نباید مشکلات جامعه را از هرچه هست بیشتر و پررنگ تر از برکات و نعمت‌های این کشور اسلامی، جلوه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: قطعا برخی از سختی‌های فعلی کشور به این ایستادی و مقاومت باز می‌گردد اما نباید عزت و اقتدار ایران تحت‌الشعاع قرار گیرد و دستاوردهای این نظام کمرنگ شود.

مدرس حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های خوزستان تاکید کرد: برخی مسئولان ناکارآمد باید جای خود را به افراد کارآمد داده و برای بقای خود، مسیر خدمت به مردم را ناهموار نکنند چرا که در غیر این صورت گناه بزرگی مرتکب شده‌اند که با استغفار نیز قابل بخشش نبوده و تنها در عمل جبران می‌شود.

مراسم سومین شب از شب‌های قدر در سوگواری شهادت امیرالمومنین (ع) همزمان با سراسر کشور در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز با حضور هزاران نفر از مردم مومن و روزه‌دار این شهرستان برگزار شد.