فقط مدیریت آبفا اهواز باید متخصص باشد و شهرداری اهواز نیازمند یک مدیریت متخصص و کاربلد نیست؟! / شهردار اهواز به عنوان متهم اصلی بحران محصول نگاه و رویکرد شماست  
فقط مدیریت آبفا اهواز باید متخصص باشد و شهرداری اهواز نیازمند یک مدیریت متخصص و کاربلد نیست؟! / شهردار اهواز به عنوان متهم اصلی بحران محصول نگاه و رویکرد شماست  

عصرخوزستان: فتح ‌الله حاجتی عضور شورای شهر اهواز در مصاحبه ای گفته است که مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز باید استعفا دهد چرا که او تخصص ندارد و مدیریت آبفا نیازمند یک مدیر متخصص است.   به گزارش عصرخوزستان، گزاره “ضرورت انتصاب یک مدیر متخصص در پست های  تخصصی”، در سخنان این عضو شورا، رویکردی […]

عصرخوزستان: فتح ‌الله حاجتی عضور شورای شهر اهواز در مصاحبه ای گفته است که مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز باید استعفا دهد چرا که او تخصص ندارد و مدیریت آبفا نیازمند یک مدیر متخصص است.

 

به گزارش عصرخوزستان، گزاره “ضرورت انتصاب یک مدیر متخصص در پست های  تخصصی”، در سخنان این عضو شورا، رویکردی مثبت در تصمیمات نمایندگان اهواز در پارلمان شهری است. رویکردی که در عمل، تاکنون شاهد آن نبودیم و صرفا در حرف ها و سخنان و سخنرانی های اعضای شورای شهر اهواز نمود داشته است. تخصص گرایی و انتصاب بر اساس شایسته سالاری دو مولفه ای است که نخبگان استان در انتصابات و انتخابات بر آن تاکید داشته و دارند اما کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

همگی با سخن این عضو شورا که شرکت آب و فاضلاب اهواز نیازمند مدیری متخص و کاربلد است، همنوا و موافق هستند چرا که بخشی از گرفتاری های حاصل از باران دو ساعته، محصول عملکرد آبفا در چند سال اخیر است و لازم است بازنگری جدی و جدید برای حل معضل شبکه فرسوده ی فاضلاب اهواز شود اما بخش دیگر گرفتاری و متهم اصلی بحران شش روزه، بنابر اظهارات دادستان و دادگستری خوزستان، شهرداری اهواز است  که با سهل انگاری و عدم توجه به هشدارها وضعیتی را برای شهروندان رقم زد که هنوز که هنوز است در تبعات آن گرفتارند.

 

هر چند شهردار اهواز مسئول و متهم اصلی آبگرفتگی چند روزه است اما این شهردار منتخب شورای شهری ست که یک عضو آن بر انتخاب و انتصاب مدیران متخصص تاکید دارد و خواستار برکناری مدیریت آبفا به دلیل عدم تخصص شده است.

 

 

سوالی که از حاجتی عضو شورای شهر مطرح می شود این است که آیا مدیریت شهری اهواز نیازمند تخصص و تجربه و کارآمدی نیست؟ چگونه شما خواستار انتصاب یک مدیرعامل متخصص در شرکت آبفا می شوید حال آنکه خودتان در شورای شهر در موقع انتخاب شهردار به مولفه تجربه و تخصص و توانمندی توجه نمی کنید.

 

شاعری شهردار اهواز  که هزینه کرد درخصوص آبگرفتگی را بیهوده می پندارد و بجای پرداختن به اصل در حاشیه فضای مجازی و نظرسنجی های اینستاگرامی گرفتار آمده، محصول انتخاب شما و دیگر اعضای شورای شهر است که به گفته همگان در حد و اندازه کلانشهر اهواز با این همه مصائب و مشکلات نیست.