تحرکات زیرپوستی کاندیداهای مطرح ردصلاحیت شده اهواز /امید یا اعتماد به نفس زیاد؟/ حذف جویجری از نظرسنجی اصولگرایان و بیانیه مبهم شورای ائتلاف / اقدام عجیب اسدی در انتخاب مارش حمله برای شروع کلیپ های انتخاباتی/ محمد امیر و جاسمی زرگانی تشدید فعالیت ها و حضور پررنگ تر در جلسات و مراسمات
تحرکات زیرپوستی کاندیداهای مطرح ردصلاحیت شده اهواز /امید یا اعتماد به نفس زیاد؟/ حذف جویجری از نظرسنجی اصولگرایان و بیانیه مبهم شورای ائتلاف / اقدام عجیب اسدی در انتخاب مارش حمله برای شروع کلیپ های انتخاباتی/ محمد امیر و جاسمی زرگانی تشدید فعالیت ها و حضور پررنگ تر در جلسات و مراسمات

عصرخوزستان: کمتر از ۵ روز به اعلام نتایج اعتراض ها و حدود ۲ هفته به اعلام نهایی نتایج اعتراض به ردصلاحیت ها باقی مانده و در این مدت برخی از کاندیداهای ردصلاحیت شده در خوزستان در کنار انواع و اقسام بیانیه، اطلاعیه و یادداشت های خودنوشت و دیگرنوشت، وارد فاز انتخاباتی جدیدی شده اند که […]

عصرخوزستان: کمتر از ۵ روز به اعلام نتایج اعتراض ها و حدود ۲ هفته به اعلام نهایی نتایج اعتراض به ردصلاحیت ها باقی مانده و در این مدت برخی از کاندیداهای ردصلاحیت شده در خوزستان در کنار انواع و اقسام بیانیه، اطلاعیه و یادداشت های خودنوشت و دیگرنوشت، وارد فاز انتخاباتی جدیدی شده اند که در برخی موارد جالب توجه است.ظاهرا این کاندیدا ها باور دارند در ۱۲ بهمن ماه یا نهایتا در۲۳ بهمن ماه به جرگه واجدین صلاحیت می پیوندند ولذا با شیوه های مختلف که نقض قانون هم نیست حضور خود در صحنه را تداوم بخشیده اند.

 

به گزارش عصرخوزستان، سید شکرخدا موسوی کاندیدای ردصلاحیت شده اهواز که امید زیادی به تایید صلاحیت و قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف اهواز را دارد، با انتشار کلیپ هایی تحت عنوان “به عمل کار برآید” مجموعه تصاویر و سخنرانی های خود را در زمان مجلس نهم منتشر کرده و چنین ادعا کرده است که اهل عمل است تا سخن.

 

حذف نام دکترشبیب جویجری و چند کاندیدای دیگر از نظرسنجی شورای ائتلاف اصولگرایان اهواز سبب اختلاف در اردوگاه اصولگرایان شده است. این اختلاف تا جایی بود که در گام اول نظرسنجی از دسترس خارج شد و در گام دوم نیز دبیر شورای ائتلاف حوزه انتخابیه اهواز چنین نظرسنجی را غیرقانونی و غیرواقعی خواند و در بیانیه ای نوشت: تمامی نظر سنجی هایی که از طریق فضای مجازی در حال انجام می باشند هیچگونه ارتباطی با شورا ائتلاف حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی ،حمیدیه نداشته و ندارد و هر گونه نظر سنجی که از طریق فضای مجازی و به اسم شورای ائتلاف منتشر گردد قابلیت پیگرد قانونی دارد. این اظهارات درحالی است که کاندیداهای اصلی این جریان در فضای مجازی اقدام به انتشار لینک این نظرسنجی کرده بودند.

 

 

اخیرا پس از بیانیه جنجالی مسعود اسدی کاندیدای ردصلاحیت شده اهواز که از او به عنوان یکی از سه بخت اول انتخابات اهواز در صورت تایید صلاحیت یاد می شود، کلیپ هایی از مناظره های آتشین او در شبکه های مختلف صداو سیمای ملی منتشر شده است که در نوع خود جالب و عجیب است.

در ابتدای همه این کلیپ ها به همراه نواخته شدن مارش حمله زمان جنگ، عنوان شده است که این صدای مردم خوزستان است که می شنوید! برخی از آگاهان به امور انتخاب مارش حمله زمان جنگ بعنوان مقدمه کلیپهای اسدی را برایند روحیات شخصی وی میدانندوبرخی نیزاستفاده از این مارش نظامی را با تهدید وی به افشای نام رقبایی که برای ردصلاحیتش پرونده سازی کردند بی ارتباط نمی دانند.

 

 

محمد امیر و جاسمی زرگانی که حضور فعال و مستمر خود در جلسات ومراسمات مختلف را تشدید کرده اند در تماسی با پایگاه خبری عصرخوزستان تاکید کردند که پس از اعتراض به ردصلاحیت ، هنوز به صورت مکتوب تایید صلاحیت خود را دریافت نکرده اند. در فضای مجازی مطالبی تحت عنوان تایید صلاحیت این دو کاندیدا منتشر شده که به گفته آنها هر چند امیدهایی به وجود آمده اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.