نهادهای انقلابی و اسلامی خوزستان در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،با صدور بیانیه‌های جداگانه ، مردم فهیم و همیشه در صحنه استان را به حضور حماسی و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت کردند.   به گزارش ایرنا سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم شریف خوزستان برای […]

نهادهای انقلابی و اسلامی خوزستان در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،با صدور بیانیه‌های جداگانه ، مردم فهیم و همیشه در صحنه استان را به حضور حماسی و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دعوت کردند.

 

به گزارش ایرنا سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم شریف خوزستان برای حضوری دشمن شکن و وحدت آفرین آورده است” بار دیگر شمیم روح بخش بهار انقلاب اسلامی به مشام می رسد و تمامی ملت انقلابی و غیور جمهوری اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می سازد. طلیعه ی چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی غنیمت برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی و مبارزات امت آزادی خواه و حق طلب در برابر حاکمیت زور و مستعمره شیطان بزرگ است”.

 

این بیانیه می افزاید” درخت تنومند انقلاب اسلامی که ریشه در خاک پاک اسلام ناب محمدی دوانده و با خون پاک شهدای والا مقام و با تدبیر حکیمانه  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروزه در برابر توفان‌های دشمنان و کینه‌توزان انقلاب و اسلام، با صلابت‌تراز گذشته قد علم کرده وسایه خود را بر سر امت واحده اسلامی در اقصی نقاط جهان گسترانده است”.

در ادامه این بیانیه آمده است” با گذشت زمان و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی در زمینه‌های گوناگون و خودکفایی و استقلال از دخالت مستکبران خارجی، امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج اهداف شوم دشمنان خارجی و داخلی و وابستگان به قدرت طلب های جهان قرار گرفته است. از به راه انداختن جنگ‌های رسانه‌ای و فرهنگی تا ترور بزرگان و میدان داران عرصه‌های حیاتی انقلاب اسلامی همچون سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی اقدامات خصمانه دشمن دیرینه علیه مکتب اسلام ناب محمدی است؛ غافل از اینکه به گفته ی معمار انقلاب اسلامی”ما را بکشید، زنده‌تر می‌شویم” و تجلی این سخن حکیمانه در تشییع با شکوه و میلیونی سردار شهید سلیمانی نمودار گردید.

 

امید است با تکیه بر شعار “ما می توانیم” با اطاعت از پیشوای حکیم و عالم امام خامنه ای مد ظله العالی، با گرایش بیشتر به توان قدرت داخلی، و امید به ظهورو تجلی یگانه منجی عالم بشریت سایه درخت انقلاب اسلامی عالم گیر شود. سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تجدید میثاق با آرمان های ر هبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا ضمن شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن  از عموم مردم همیشه در صحنه خوزستان برای حضور در این اجتماع با شکوه دعوت به عمل می آورد”.

 

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان نیز با صدور بیانیه‌ای مردم مومن و شهیدپرور خوزستان به حضور در راهپیمایی حماسی و انقلابی ۲۲بهمن فرا خواند.

 

در این بیانیه آمده است” پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و طلیعه استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی و دوام و استمرار آن ، به برکت خون مطهر شهدا و فداکاری خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و رهبری‌های الهی وعالمانه حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری وهمچنین استقامت و پایداری مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی بوده است.

 

ایران مقتدر، امروز هم مانند آغاز انقلاب با چالش‌های مستکبران روبرو است، اما با تفاوتی کاملاً معنی‌دار. اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی یا رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سرِ حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته مقاومت در سراسر منطقه است”.

 

این بیانیه می افزاید”اکنون به فضل الهی انقلاب اسلامی چهل و یکمین سال حیات پرافتخار خود را پشت سرگذاشت و به رغم تلاش‌های  گسترده بدخواهان ودشمنان قسم خورده، این انقلاب چهل و دومین سالگی خود را با اقتدار آغاز  می‌کند.

 

به همین مناسبت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار پر افتخار کشور شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در تبعیت از رهبرمعظم انقلاب اسلامی، همچون ملت قدر شناس ایران اسلامی، بار دیگر از آحاد ملت بزرگوار بویژه محبین اهل بیت علیهم السلام برای حضور پر شور و دشمن شکن در راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن که نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است، دعوت می کند”.

 

مدیریت و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان نیز در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشان مردم انقلابی و بصیر خوزستان را به حضور در راه‌پیمایی حماسی ۲۲بهمن فراخواند.

 

حزب موتلفه اسلامی شاخه خوزستان در بیانیه‌‎ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ، از عموم مردم شریف دعوت کردند با حضوری دشمن شکن ، با آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز تجدیدبیعت کنند.