شناسایی ۷۹ فرد مشکوک به کرونا در آبادان، خرمشهر و شادگان
شناسایی ۷۹ فرد مشکوک به کرونا در آبادان، خرمشهر و شادگان

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۷۹مورد مشکوک به ویروس کرونا کووید۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی و تحت درمان قرار دارند. شکرالله سلمان‌زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا کنون تست اولیه سه مورد بیماری ویروس کرونا در آبادان مثبت بوده و منتظر جواب نهایی از سوی آزمایشگاه انستیتو […]

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۷۹مورد مشکوک به ویروس کرونا کووید۱۹ در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی و تحت درمان قرار دارند.

شکرالله سلمان‌زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا کنون تست اولیه سه مورد بیماری ویروس کرونا در آبادان مثبت بوده و منتظر جواب نهایی از سوی آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران در این زمینه هستیم.

 

وی افزود:حال عمومی نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا رضایت بخش است و به زودی از بیماستان مرخص می‌شود و حال دومین فرد نیز رو به بهبود است ضمن اینکه روند درمان سومین بیمار با دستگاه تنفس در حال انجام است.

 

سلمان‌زاده گفت: تاکنون ۲۰ نفر از بیمارانی که مشکوک به ویروس کرونا بودند پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده و زندگی عادی خود را ادامه می‌دهند.

 

وی بیمارستان طالقانی آبادان را بیمارستان مرجع بستری بیماران مشکوک به کرونا در آبادان اعلام کرد و اظهار داشت: سایر بیمارستان‌های آبادان از جمله بیمارستان شرکت نفت و تامین اجتماعی آمادگی پذیرش بیماران را دارند.

 

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان : به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از امروز ۱۰ اسفندماه تا اطلاع ثانوی، ملاقات عمومی در تمامی بخش‌های بیمارستانی شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان ممنوع است.

 

بیمارستان طالقانی برای بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در آبادان در نظر گرفته شده است.

 

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.