کشف انبار احتکار ۲ هزار و ۴۶۰ لیتر الکل در اهواز
کشف انبار احتکار ۲ هزار و ۴۶۰ لیتر الکل در اهواز

به گزارش عصرخوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان نعمت الله بیرانوندی با اعلام این خبر بیان کرد: این انبار از طریق گزارشهای مردمی به تعزیرات حکومتی و با هماهنگی های لازم شناسایی و توسط پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.   وی گفت : الکل کشف شده نیز به معاونت […]

به گزارش عصرخوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان نعمت الله بیرانوندی با اعلام این خبر بیان کرد: این انبار از طریق گزارشهای مردمی به تعزیرات حکومتی و با هماهنگی های لازم شناسایی و توسط پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمب شد.

 

وی گفت : الکل کشف شده نیز به معاونت غذا و داروی اهواز به منظور توزیع در بازار تحویل داده شد.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: مردم برای شناسایی محتکران کالاهای بهداشتی که با شیوع ویروس کرونا در چند هفته اخیر شرایط را برای فعالیت سودجویانه خود مناسب دیده اند، به دستگاه‌های نظارتی کمک کنند.

 

گشت‌های بازرسی از بازار و داروخانه‌ها با شیوع ویروس کرونا در استان شدت یافته است و با کمک نیروهای سپاه و بازرسان سازمان صمت استان چندین انبار احتکار کالاهای بهداشتی در استان کشف و ضبط شده است.

 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون ۲۵۳ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۳ نفر جان خود را از دست داده اند.