اهواز-ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از توزیع رایگان بیش از یک میلیون ماسک در ۱۵ شهرستان توسط قرارگاه شهید سلیمانی خبر داد. به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز دوشنبه در خصوص این رزمایش اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا خوزستان و جهت پیشگیری از تشدید شیوع ویروس بخصوص درآستانه ایام عید فطر، دومین مرحله […]

توزیع بیش از یک میلیون ماسک در خوزستان توسط قرارگاه شهید سلیمانی

اهواز-ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از توزیع رایگان بیش از یک میلیون ماسک در ۱۵ شهرستان توسط قرارگاه شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز دوشنبه در خصوص این رزمایش اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا خوزستان و جهت پیشگیری از تشدید شیوع ویروس بخصوص درآستانه ایام عید فطر، دومین مرحله از توزیع ماسک رایگان توسط قرارگاه شهید سلیمانی در مناطق مختلف استان آغاز شده است.

وی افزود: مرحله نخست این رزمایش سال گذشته برگزار شد و بیش از یک میلیون ماسک رایگان در مناطق مختلف که بیشتر از سایر مناطق در معرض ابتلای ویروس بودند، توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان ادامه داد:  در حال حاضر نیز روز دوشنبه در دومین مرحله، توزیع ۵۰۰ هزار ماسک در ۱۵ شهرستان با اولویت، توسط بسیجیان آغاز شده و امید می رود بتوانیم از شیوع گسترده ویروس در این ایام پیش رو تا اندازه ای جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: قرارگاه شهید سلیمانی در مرحله سوم نیز ۵۰۰ هزار ماسک رایگان در شهرهای استان توزیع می کند و این رزمایش جدای از اقداماتی است که از ماه های گذشته برای پیشگیری از شیوع ویروس توسط این قرارگاه انجام شده است.

سرهنگ پاسدار حاجتی گفت: این خدمت همچنان در هفته های آینده ادامه دارد تا بتوانیم برخی از شهرهای خوزستان را از وضعیت قرمز خارج کرده و به رنگ زرد و آبی برسانیم.

وی بیان کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی یکی زا راه های موثر در مهار ویروس است که انتظار می رود شهروندان در روزهای آینده این موارد را جدی تر گرفته تا بتوانیم شاهد سیر نزولی مبتلایان باشیم.

در حال حاضر شهرستان اهواز، ایذه و شوش در خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در شرایط نارنجی و ۱۰ شهرستان در شرایط زرد هستند.

منبع: ایرنا