ثبت نام بیش از ۱۳ هزار خوزستانی در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 
ثبت نام بیش از ۱۳ هزار خوزستانی در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۱۳ هزار و ۴۲۵ دانش آموز از استان خوزستان ثبت نام کرده اند. کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۱۳ هزار و ۴۲۵ دانش آموز از استان خوزستان ثبت نام کرده […]

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۱۳ هزار و ۴۲۵ دانش آموز از استان خوزستان ثبت نام کرده اند.

کوروش مودت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ۱۳ هزار و ۴۲۵ دانش آموز از استان خوزستان ثبت نام کرده اند که از این مجموع چهار هزار و ۹۴۰ نفر در آزمون ورودی پایه دهم و هشت هزار و ۴۸۵ نفر نیز در آزمون ورودی پایه هفتم شرکت خواهند کرد.
 
وی افزود: زمان برگزاری آزمون پایه هفتم، روز پنجشنبه (۲۰ خردادماه) و زمان برگزاری آزمون ورودی پایه دهم روز جمعه (۲۱ خردادماه) به صورت همزمان کشوری خواهد بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: این زمان با هماهنگی ستاد ملی کرونا تعیین شده است و اگر بنا باشد تغییری حاصل شود از طریق سامانه مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

مودت در پایان در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون‌های استعدادهای درخشان، تصریح کرد: در استان خوزستان تمهیدات لازم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های آزمونی در نظر گرفته شده است تا داوطلبان با بتوانند با آرامش در آزمون شرکت کنند. 

انتهای پیام