آذین بندی شهرداری منطقه یک اهواز به مناسبت عید سعید فطر
 
  آذین بندی شهرداری منطقه یک اهواز به مناسبت عید سعید فطر

عصر خوزستان: به منظور زیبا سازی چهره شهر، ایجاد نمایی زیبا و دل انگیز خصوصا در ایام عید برای شهروندان عزیز، شهرداری منطقه یک اقدام به آذین بندی ،نورپردازی معابر و میادین سطح منطقه نمود. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه گفت: به منظور ایجاد حس زیبایی و […]

عصر خوزستان:

به منظور زیبا سازی چهره شهر، ایجاد نمایی زیبا و دل انگیز خصوصا در ایام عید برای شهروندان عزیز، شهرداری منطقه یک اقدام به آذین بندی ،نورپردازی معابر و میادین سطح منطقه نمود.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه گفت: به منظور ایجاد حس زیبایی و نشاط در فضاهای شهری و در راستای گرامیداشت ایام فرخنده عید سعید فطر این منطقه با اجرای عملیات آذین‌بندی و نورپردازی در سطح حوزه این منطقه نسبت به تغییر فضا و چهره شهر اقدام نموده است. 

وی افزود: نصب پرچم های ریسه‌ای الوان در سطح بلوارها و میادین و معابر اصلی حوزه، نصب بنرهای تبریک  عید فطر ، نور افشانی ، نصب المان و در نهایت چراغانی کردن معابر منطقه، از جمله اقداماتی است که به  مناسبت عید سعید فطر توسط عوامل اجرایی این منطقه انجام پذیرفته است.