بالای ۷۵ ساله‌های خوزستان هر چه زودتر برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند
بالای ۷۵ ساله‌های خوزستان هر چه زودتر برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز روند واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی بالای ۷۰ سال در هفته آینده خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با ورود محموله‌های جدید واکسن به استان خوزستان، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت قابل قبولی در حال انجام است. وی افزود: […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز روند واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی بالای ۷۰ سال در هفته آینده خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با ورود محموله‌های جدید واکسن به استان خوزستان، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

وی افزود: مراکز بهداشتی حتی در ایام تعطیلات عید فطر و روزهای پنجشنبه و جمعه در محل کار حضور دارند و آماده تزریق واکسن برای مراجعین هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: لازم است همه افراد بالای ۷۵ سال هرچه سریع‌تر با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند و برای جلوگیری از تجمع و حفظ سلامت خود، مراجعه را به روز آخر موکول نکنند.

وی گفت: به یاری خدا از هفته آینده روند تزریق واکسن برای گروه سنی بالای ۷۰ سال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام