رویداد رقابتی «خرم شهر» برگزار می‌شود
رویداد رقابتی «خرم شهر» برگزار می‌شود

رییس حوزه هنری خوزستان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر رویداد رقابتی هنر و رسانه «خرم شهر» به همت حوزه هنری  و بسیج هنرمندان خوزستان برگزار می‌شود. محمد شهبازگهروئی اظهارکرد: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط رزمندگان در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی، نمادی از خودباوری، عزم راسخ و اتحاد ملی مردم ایران بر محور […]


رییس حوزه هنری خوزستان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر رویداد رقابتی هنر و رسانه «خرم شهر» به همت حوزه هنری  و بسیج هنرمندان خوزستان برگزار می‌شود.

محمد شهبازگهروئی اظهارکرد: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط رزمندگان در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی، نمادی از خودباوری، عزم راسخ و اتحاد ملی مردم ایران بر محور آرمان‌های ماندگار جمهوری اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان است.
وی افزود: یوم‌الله سوم خرداد حماسه جاویدان و بی‌نظیر تاریخ، گویای مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی است، حماسه‌ای که در تاریخ ثبت شد تا درسی برای دشمنان این نظام باشد و آنها بدانند مردم ایران ملتی هستند که پای آرمان‌های  خود همواره انسجام و شجاعت دارند.
شهبازگهروئی با اشاره به سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر از برگزاری رویداد رقابتی هنر و رسانه «خرم شهر» خبر داد و اظهار کرد: این رویداد به همت حوزه هنری  و بسیج هنرمندان خوزستان در چهار بخش عکس، پادکست، فیلم کوتاه و داستان کوتاه برگزار می‌شود.
رییس حوزه هنری خوزستان با بیان این‌که ثبت‌نام در رویداد رقابتی «خرم شهر» از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد اضافه کرد: زمان برگزاری کارگاه‌ها ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت، مهلت ارسال آثار اول تا ۱۰ خرداد و داوری و اعلام نتایج ۱۵ خرداد است.
به گزارش ایسنا به نقل از حوزه هنری خوزستان، وی با اشاره به این‌که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام کلمه «خرمشهر» را به شماره همراه ۰۹۲۲۸۹۴۸۰۸۹ واتس‌آپ کنند یادآور شد: در این رویداد سازمان بسیج هنرمندان خوزستان، منطقه آزاد اروند و صدا و سیمای استان با حوزه هنری همکاری دارند.
انتهای پیام