آمادگی بهزیستی خوزستان برای آماده دریافت زکات فطریه
آمادگی بهزیستی خوزستان برای آماده دریافت زکات فطریه

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان از آمادگی ادارات و مجتمع‌های بهزیستی برای دریافت زکات فطریه خبر داد. غلامرضا صدیق‌راد ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در منازل، روزه‌داران عزیز می‌توانند فطریه خودرا به کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان واریز کنند. به گزارش […]


مدیرکل بهزیستی استان خوزستان از آمادگی ادارات و مجتمع‌های بهزیستی برای دریافت زکات فطریه خبر داد.

غلامرضا صدیق‌راد ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در منازل، روزه‌داران عزیز می‌توانند فطریه خودرا به کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان واریز کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل بهزیستی خوزستان، وی افزود: تعداد زیادی خانوار نیازمند و افراد معلول تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی خوزستان قرار دارند، برای خدمات‌رسانی بهتر به این عزیزان نیازمند یاری و همراهی کلیه خیرین نوع‌دوست هستیم.
صدیق‌راد با اشاره به عضویت سازمان بهزیستی در شورای زکات بیان کرد: با توجه به فتاوای مراجع عظام تقلید، مومنین می‌توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا بین معلولان و نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.
مدیر کل بهزیستی خوزستان تصریح کرد: در روز عید فطر، پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در محل ادارات و مجتمع‌های دولتی و مراکز غیردولتی بهزیستی در شهرهای سراسر استان مستقر خواهند بود و روزه‌داران عزیز می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فطریه خود را  تحویل همکاران بهزیستی و رسید دریافت کنند.
وی افزود: همشهریان اهوازی می‌توانند فطریه و نذورات خود را به شیرخوارگاه ایتام بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای، جنب تامین اجتماعی تحویل دهند و رسید دریافت کنند. شماره تماس‌های ۰۹۱۶۳۰۰۱۳۶۶-۰۹۱۶۸۶۹۳۶۳۰ نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی همشهریان عزیز است.
انتهای پیام