33 معتاد متجاهر از سطح کلانشهر اهواز جمع آوری شدند
33 معتاد متجاهر از سطح کلانشهر اهواز جمع آوری شدند

عصر خوزستان: احمد درخشان معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از جمع آوری ممعتادان متجاهر از سطح این کلانشهر خبر داد.احمد درخشان افزود: پس از جمع آوری این افراد به اردوگاه شهرداری اهواز تحویل داده شد تا آزمایشات لازم و تست کرونا از آنها گرفته شود.   وی بیان کرد: پس از […]

عصر خوزستان:

احمد درخشان معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از جمع آوری ممعتادان متجاهر از سطح این کلانشهر خبر داد.احمد درخشان افزود: پس از جمع آوری این افراد به اردوگاه شهرداری اهواز تحویل داده شد تا آزمایشات لازم و تست کرونا از آنها گرفته شود.

 

وی بیان کرد: پس از انجام آزمایشات لازم معتادان متجاهر دو هفته در اردوگاه شهرداری اهواز قرنطینه و سپس 20 نفر از آنها تحویل کمپ ماده 16 شدند.

 

به گزارش روابط عمومی، مراکز بازپروری ماده ۱۶ برای افرادی است که به تجاهر رسیدند و فاقد سرپناه هستند. این مراکز توسط مراجع ذی‌صلاح تشکیل شده و ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری یا همان شوراهای هماهنگی در هر استان پیگیر این موضوعات هستند و نظارت بر این موضوعات دارند.

 

چنانچه فردی سرپناه نداشته باشد و به تجاهر رسیده باشد در این مراکز که برای افراد بی سرپناه توسط دولت و سازمان‌ها تشکیل شده است نگه داری شوند که نگهداری از آنها در این مراکز رایگان است.

 

انتهای پیام/