بازدید مدیر منطقه ۸ از کوی مدرس در راستای تکریم اهالی این محله
 
  بازدید مدیر منطقه ۸ از کوی مدرس در راستای تکریم اهالی این محله

عصر خوزستان: بازدید مدیر منطقه ۸ از سطح کوی مدرس با هدف رسیدگی به نحوه خدمات رسانی مطلوب به محلات کم برخوردار صورت گرفت. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود از کوی مدرس در سطح ناحیه یک خدمات شهری بازدید و از نزدیک […]

عصر خوزستان:

بازدید مدیر منطقه ۸ از سطح کوی مدرس با هدف رسیدگی به نحوه خدمات رسانی مطلوب به محلات کم برخوردار صورت گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود از کوی مدرس در سطح ناحیه یک خدمات شهری بازدید و از نزدیک کمیت و کیفیت خدمات رسانی به اهالی این محله را بررسی و دستورات لازم را صادر نمود .

قنواتی اظهار داشته : یکی از موضوعاتی که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت : طرح پاکسازی معابر کوی مدرس بمنظور ارتقاء سلامت شهر، سلامت و رفاه حال شهروندان می باشد که بصورت روزانه توسط پاکبانان نیروهای خدوم خدمات شهری در حال انجام است .

وی هدف از این عملیات را پاکسازی ، تنظیف معابر ، برداشت نخاله های اضافه و ایجاد محیطی سالم برای شهروندان دانست که در حال حاضر نظافت کوی مدرس در وضعیت مطلوبی می باشد .

وی با اشاره به ضرورت بازدیدهای میدانی گفت : امیدواریم با انجام بازدیدهای میدانی و حضور در میان اقشار مختلف مردم نسبت به رفع مشکلات ، کمبودها و نیازهای مختلف محلات قدم برداریم .