عصر خوزستان: به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد: تقدیر رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری از کارکنان روابط عمومی   به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی ،  رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از کارکنان این اداره تقدیر کرد . بابک ربیعی در این مراسم با […]

عصر خوزستان:

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد: تقدیر رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری از کارکنان روابط عمومی

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد:

تقدیر رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری از کارکنان روابط عمومی

 

به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی ،  رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از کارکنان این اداره تقدیر کرد .

بابک ربیعی در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی بر لزوم تعامل، ارتباط موثر، کارآمد و منطقی بین روابط عمومی و سایر لایه‌های جامعه  تأکید کرد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری  گفت :روابط عمومی به عنوان واسطه بین مردم و سازمان عمل میکند و نقش پل ارتباطی را بین مخاطبان و سازمان بازی میکند. به عبارتی نقش روابط عمومی میانجیگری بین مدیریت سازمان و مخاطبان درون و برون سازمانی است.

وی در ادامه بیان کرد : نیروی انسانی باتجربه،با انگیزه و شاداب با تعلق خاطر به سازمان مطمئناً از کارآیی بیشتر برخوردار خواهد بود،نیروی انسانی متخصص، کارآمد و با انگیزه، خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهد کرد.پس روابط عمومی ها می بایست از روش های مختلف نسبت به انگیزه دارکردن کارکنان و علاقمندی به سازمان بکوشند.

لذا فرهنگ همدلی سازمانی و افزایش انگیزه در کارکنان،از طریق ارتباطات مؤثر موجب خنثی شدن بحران ها  و آرامش و تسهیل سازش با محیط را ایجاد خواهد کرد و در واقع تقویت امید هنری است که فقط در روابط عمومی می توان جستجو کردو برای رسیدن به این مقصود روابط عمومی ها باید نقش مؤثر خود را ایفا کرده و راهکارهای مناسب برای اخذ تصمیم های صحیح و درست توسط مدیران با انگیزه را در کارکنان تقویت کنند .

 گفتنی است درپایان این نشست با اهدای لوح سپاس و هدیه از کارکنان این حوزه تجلیل شد.

 

نویسنده خبر: ب. کریمی