ترمیم و تعـویض جداول فرسوده و شکسته در شهرداری منطقه ۲
 
  ترمیم و تعـویض جداول فرسوده و شکسته در شهرداری منطقه ۲

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو، از انجام عملیات ترمیم و تعویض جداول فرسوده و شکسته جاده ساحلی خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی با تاکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی زیرساخت‌های شهری، گفت:در این راستا همچنین عملیات ترمیم جداول معابر مختلف سطح این منطقه انجام شده است و هم اکنون […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه دو، از انجام عملیات ترمیم و تعویض جداول فرسوده و شکسته جاده ساحلی خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی با تاکید بر ضرورت بهسازی و ساماندهی زیرساخت‌های شهری، گفت:در این راستا همچنین عملیات ترمیم جداول معابر مختلف سطح این منطقه انجام شده است و هم اکنون نیز ترمیم و تعویض جداول فرسوده و شکسته جاده ساحلی نرسیده به پل نادری انجام پذیرفت .

وی با اشاره به اینکه عملیات ترمیم جداول مابقی معابر نیز در برنامه کاری قرار دارد، افزود: زیباسازی و بهسازی منظر و چشم انداز شهری، ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی فضاهای شهری از جمله اهداف این گونه اقدامات به شمار می‌رود.

مدیر منطقه دو در خاتمه ابراز امیدواری کرد با انجام این گونه اقدامات و فعالیت‌های عمرانی، گامی در جهت آبادانی شهر، تامین رفاه حال شهروندان و جلب رضایتمندی آنها برداشته شود.