تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک اهواز
 
  تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک اهواز

عصر خوزستان: طی مراسمی آقای رضا غلامی نیا تودیع و آقای امین قضایی مانقوطای به عنوان معاون مالی و اقتصادی منطقه یک شهرداری اهواز معارفه شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، مراسم تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک با حضور کاوه پور مدیر و جمعی از مسئولین منطقه […]

عصر خوزستان:

طی مراسمی آقای رضا غلامی نیا تودیع و آقای امین قضایی مانقوطای به عنوان معاون مالی و اقتصادی منطقه یک شهرداری اهواز معارفه شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، مراسم تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه یک با حضور کاوه پور مدیر و جمعی از مسئولین منطقه یک  شهرداری اهواز برگزار شد .

یاسین کاوه پور مدیرمنطقه یک با اشاره به اینکه دستیابی به درآمدهای پایدار، توسعه شهری پایدار را نیز به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: افزایش درآمد‌های پایدار از رویکردهای اصلی شهرداری منطقه یک می‌باشد و جهت تحقق این رویکرد برنامه ریزی‌های جدیدی نیاز است. 

کاوه پور در این مراسم نیروهای دلسوز و خدوم را که صادقانه و خالصانه کار میکنند به عنوان جوهره ی اصلی یک سازمان دانست و افزود: امیدواریم با همکاری مجموعه شهرداری فصل جدیدی در خدمت رسانی به شهروندان را پیش رو داشته باشیم.

کاوه پور در پایان از خدمات مطلوب و ارزشمند آقای رضا غلامی نیا معاون سابق مالی و اقتصادی منطقه با اهدای لوح سپاس ، تقدیر و تشکر کرد و برای آقای امین قضایی مانقوطای به عنوان سرپرست جدید این معاونت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.