پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان راه‌اندازی می‌شود
پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان راه‌اندازی می‌شود

در جلسه‌ای که امروز (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌خوزستان به میزبانی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برگزار شد راه‌اندازی پورتال این انجمن مصوب شد. به گزارش ایسنا، ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نشست تفاهم‌نامه همکاری و عقد قرارداد پورتال مدیریت الکترونیکی انجمن […]


در جلسه‌ای که امروز (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌خوزستان به میزبانی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برگزار شد راه‌اندازی پورتال این انجمن مصوب شد.

به گزارش ایسنا، ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نشست تفاهم‌نامه همکاری و عقد قرارداد پورتال مدیریت الکترونیکی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان با شرکت برنامه‌نویسی آرتیاش گفت: یکی از خدمات کرونا این بود که رویکرد ما را به فضای مجازی عوض کرد و سرعت انتقال را بالا برد.
وی افزود: راه‌های ارتباطی تبیین شده  و راه‌اندازی سایت انجمن ایده بسیار خوبی است و می‌تواند در حوزه تجارت الکترونیک و بین‌المللی به ما کمک کند.
چنانی به ویژگی‌ها و خدمات پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجمن و معرفی اعضای هیأت مدیره، عضوگیری آنلاین و پرداخت صورتحساب‌ها از جمله حق عضویت و تمدید آن، امکان مشاهده پروفایل هنرمندان و ارتباط سایر شرکت‌ها با هنرمندان، برگزاری گالری، سمینار، وبینار به صورت مجازی از جمله خدمات پورتال انجمن هنرهای تجسمی خوزستان است.
همچنین محمدرضا جرجرزاده، عضو هیات مدیره و مدیر رویدادهای انجمن هنرهای تجسمی خوزستان، اجرای کامل فراخوان‌های هنری، فرایند عضویت و تمدید عضویت، معرفی کامل هنرمندان، گالری مجازی و… از بخش‌های مختلف این پورتال معرفی کرد.
مدیر عامل شرکت برنامه‌نویسی آرتیاش نیز راه‌اندازی این پورتال را نزدیک به ۲ ماه و با پشتیبانی ۲۴ ساعته اعلام کرد.
برپایه اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تفاهم‌نامه پورتال الکترونیکی انجمن هنرهای تجسمی خوزستان میان انجمن و شرکت برنامه‌نویسی آرتیاش در پایان این جلسه به امضا رسید.
انتهای پیام