برگزاری جشنواره هفت متر هندبالی خوزستان
برگزاری جشنواره هفت متر هندبالی خوزستان

جشنواره هفت‌ متر هندبالی خوزستان به مناسبت سوم خردادماه، روز خرمشهر برگزار می‌شود. سروش کجبافی، رئیس هیات هندبال خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیته همگانی هندبال استان که تنها کمیته همگانی فعال خوزستان نیز محسوب می شود، این جشنواره را به مناسبت سوم خردادماه روز ایثار، پیروزی و مقاومت برگزار می‌کند. وی ادامه […]


جشنواره هفت‌ متر هندبالی خوزستان به مناسبت سوم خردادماه، روز خرمشهر برگزار می‌شود.

سروش کجبافی، رئیس هیات هندبال خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیته همگانی هندبال استان که تنها کمیته همگانی فعال خوزستان نیز محسوب می شود، این جشنواره را به مناسبت سوم خردادماه روز ایثار، پیروزی و مقاومت برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این بازی شامل دو تیم دو نفره است و هر تیم باید دو پرتاب انجام دهد که در صورت مساوی شدن هر تیم، یک پرتاب دیگر انجام خواهند داد و در نهایت برنده بازی تیمی است که گل بیشتری به ثمر برساند. ضمن این علاقه مندان می توانند این بازی را در حیاط خانه خود انجام دهند.

رئیس هیات هندبال خوزستان خاطرنشان کرد: از هر تیم دو نفره هر کدام از بازیکنان می‌توانند دروازه‌بان باشند. ضمن این که لباس هر تیم باید متحدالشکل باشد. همچنین بازیکنان دو تیم باید فقط خانم یا فقط آقا باید باشند و مسابقات بانوان و آقایان جدا برگزار می‌شود. هنگام پرتاب توپ به سمت دروازه ها، همان طور که از اسم مسابقه مشخص است، فاصله فرد تا دروازه باید هفت متر باشد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان با گرفتن فیلم بازی‌های خود می‌توانند تا پنجم خردادماه، این کلیپ را به شماره ۰۹۳۶۴۹۵۱۵۵۱ (دبیر کمیته همگانی هندبال استان) ارسال کنند. به تیم های برتر نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام