سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات اسرائیل جرم است
سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات اسرائیل جرم است

مدیرحوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به سکوت کشورهای عربی در برابر جنایات اسرائیل، گفت: این کشورها خود را مسلمان می‌نامند، حال آن که این سکوت از سوی کشورهای اسلامی پذیرفته نیست و بلکه جرم است. آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، شامگاه ۲۹ اردیبهشت در مراسم تجمع امت حزب‌الله در محکومیت جنایات اسرائیل که در مصلی […]


مدیرحوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به سکوت کشورهای عربی در برابر جنایات اسرائیل، گفت: این کشورها خود را مسلمان می‌نامند، حال آن که این سکوت از سوی کشورهای اسلامی پذیرفته نیست و بلکه جرم است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، شامگاه ۲۹ اردیبهشت در مراسم تجمع امت حزب‌الله در محکومیت جنایات اسرائیل که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، ضمن محکوم کردن رژیم غاصب اسرائیل، گفت: با تمام آنچه از تجهیزات و امکانات در اختیار داریم حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم و از خداوند مسئلت می‌کنیم که آنها را به پیروزی نهایی برساند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ما در کنار آنها و پشتیبان آن ها هستیم، افزود: ان شاءالله خداوند ما را به انجام آنچه بر ما واجب است موفق بدارد. ما در همه عرصه‌ها و به روش‌های مختلف از آنها حمایت می‌کنیم و یک ید واحده هستیم.

آیت‌الله جزایری با اشاره به سکوت کشورهای عربی در برابر جنایات اسرائیل گفت: این کشورها خود را مسلمان می‌نامند، حال آنکه این سکوت از سوی کشورهای اسلامی پذیرفته نیست و بلکه جرم است. با وجود این، ملت‌ها همه با هم هستند و ان شاءالله در برابر دشمنانمان یک ید واحده و مطابق وعده‌های الهی پیروز هستیم.

انتهای پیام