آغاز عملیات ضدعفونی و گندزدایی مدارس سطح حوزه منطقه ۲ شهرداری اهواز جهت برگزاری امتحانات نهایی
 
  آغاز عملیات ضدعفونی و گندزدایی مدارس سطح حوزه منطقه ۲ شهرداری اهواز جهت برگزاری امتحانات نهایی

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی ضمن آرزوی موفقیت دانش آموزان در امتحانات پیش رو گفت: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و مبارزه با ویروس کووید-۱۹، طی عملیات ضد عفونی، کلاس‌های درس، سرویس‌های بهداشتی، آب ‌خوری و دیگر فضاهای تجمعی دانش آموزان در این مدارس ضدعفونی شد.وی افزود: ضدعفونی مدارس […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی ضمن آرزوی موفقیت دانش آموزان در امتحانات پیش رو گفت: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و مبارزه با ویروس کووید-۱۹، طی عملیات ضد عفونی، کلاس‌های درس، سرویس‌های بهداشتی، آب ‌خوری و دیگر فضاهای تجمعی دانش آموزان در این مدارس ضدعفونی شد.
وی افزود: ضدعفونی مدارس در زمان عدم حضور دانش آموزان در مدرسه انجام می‌شود.
مدیر منطقه دو افزود: اکیپ‌های ضدعفونی و گندزدایی معاونت خدمات شهری به صورت روزانه با تمام توان در تلاش هستند تا بهداشت عمومی جامعه بخصوص مدارس جهت برگزاری امتحانان. نهایی به طور قابل قبولی افزایش پیدا کند.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی واحدهای مختلف آموزش و پرورش، فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت، گفت: امید است امتحانات امسال درنهایت صحت و با حفظ سلامتی دانش آموزان برگزار و از این برهه حساس نیز به سلامت عبور کنیم.