عضو هیات مدیره باشگاه فولاد: آذری برکنار نشده است
عضو هیات مدیره باشگاه فولاد: آذری برکنار نشده است

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به شایعاتی مبنی بر برکنار آذری از مدیرعاملی باشگاه، گفت: هیات مدیره باشگاه جلسه ای در خصوص قطع همکاری با آقای آذری نداشته است و ما این موضوع را تایید نمی کنیم و بعید هم می دانم چنین اتفاقی بیافتد. اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره […]


عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به شایعاتی مبنی بر برکنار آذری از مدیرعاملی باشگاه، گفت: هیات مدیره باشگاه جلسه ای در خصوص قطع همکاری با آقای آذری نداشته است و ما این موضوع را تایید نمی کنیم و بعید هم می دانم چنین اتفاقی بیافتد.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مطرح شدن برخی شایعات مبنی بر برکناری سعید آذری از مدیرعاملی باشگاه فولاد، اظهار کرد: در همه جا شایعات بسیار است و این موضوع نیز در ورزش وجود دارد اما هر زمان سایت رسمی باشگاه مطلبی را منتشر کرد، رسانه ها می توانند به آن اکتفا کنند.
وی ادامه داد: به هر حال آقای آذری، در اینستاگرام شخصی خود پست می گذارد و برداشت ها نیز مختلف است و پست امروز او باعث ایجاد چنین برداشت هایی شده است.
عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: در هر صورت فعلا در هیات مدیره باشگاه تصمیمی مبنی بر قطع همکاری با آقای آذری گرفته نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که حتی گفته می شود اکنون در جلسه ای در حال انتخاب مدیرعامل جدید یا سرپرست مدیرعاملی هستند، عنوان کرد: ما که به عنوان اعضای هیات مدیره اکنون در این جلسه ای که از آن یاد می شود، نیستیم و این که چه کسی در حال تعیین مدیرعامل است را نمی دانیم!
گودرزی تاکید کرد: هیات مدیره باشگاه جلسه ای در خصوص قطع همکاری با آقای آذری نداشته است و ما این موضوع را تایید نمی کنیم. ضمن این که اکنون در کوران مسابقات هستیم و وقت جا به جایی نیست و بعید هم می دانم چنین اتفاقی بیافتد و شایعه است که همه می شنویم.
انتهای پیام