یکشنبه، آغاز به کار اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون غرب اهواز
یکشنبه، آغاز به کار اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون غرب اهواز

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از شروع به کار اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید – ۱۹ در حوزه غرب اهواز از روز یکشنبه خبر داد. دکتر مهران احمدی‌بلوطکی با اعلام این خبر، هدف از راه‌اندازی مراکز تجمیعی را تسریع فرایند واکسیناسیون، بهبود دسترسی شهروندان و ایجاد تسهیلات رفاهی برای سالمندان برشمرد که با همکاری فرمانداری […]


رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از شروع به کار اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید – ۱۹ در حوزه غرب اهواز از روز یکشنبه خبر داد.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی با اعلام این خبر، هدف از راه‌اندازی مراکز تجمیعی را تسریع فرایند واکسیناسیون، بهبود دسترسی شهروندان و ایجاد تسهیلات رفاهی برای سالمندان برشمرد که با همکاری فرمانداری و شهرداری در مناطق مختلف اجرا می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز بهداشت غرب اهواز، وی تصریح کرد: در همین راستا اولین پایگاه تجمعی واکسیناسیون در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز راه‌اندازی شد و از فردا یکشنبه (۲ خردادماه) آماده ارائه خدمت به گروه‌های سنی هدف است.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: بنابراین مراکز خدمات جامع سلامت کیانپارس و کیان‌آباد به روال عادی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برمی‌گردند و کار ارائه خدمات واکسیناسیون کووید – ۱۹  به محل واقع در نمایشگاه بین‌المللی انتقال می‌یابد.
وی افزود: در حال حاضر گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال علی‌الخصوص ساکنین مناطق کیانپارس و کیان‌آباد می توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ به محل واکسیناسیون کووید – ۱۹ واقع در نمایشگاه بین‌المللی مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.
احمدی‌بلوطکی واکسیناسیون را یک کار ملی برشمرد و گفت: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی در این کار مشارکت و همکاری داشته باشند تا با استفاده از فضاهای جدید و جلوگیری از ازدحام، کار واکسیناسیون به نحو احسن انجام شود.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: لازم است گروه‌های سنی که جهت واکسیناسیون کووید – ۱۹ توسط وزارت بهداشت و مطابق با سند ملی واکسیناسیون فراخوان می‌ شوند در سامانه https://salamat.gov.ir/ نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کنند تا در روزهای آینده، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه آنان ارسال شود.
انتهای پیام