دستگیری ۱۰ قاچاقچی دستگاه‌های ماینر در اهواز
دستگیری ۱۰ قاچاقچی دستگاه‌های ماینر در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۴۵ میلیارد ریال ماینر قاچاق در اهواز در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد. سردار سید محمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده‌کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی در سطح شهرستان اهواز […]


فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۴۵ میلیارد ریال ماینر قاچاق در اهواز در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سردار سید محمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده‌کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی در سطح شهرستان اهواز طی ۴۸ ساعت گذشته چندین محل که جهت نگهداری و استفاده از دستگاه‌های مذکور مورد استفاده قرار می‎گرفت، را شناسایی کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی از مکان‌های مورد نظر بازدید و تعداد ۲۸۱ دستگاه ماینر قاچاق (استخراج‌کننده ارز دیجیتال) غیرمجاز کشف کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های قاچاق را بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار صالحی در خاتمه با اشاره به اینکه در این ارتباط ۱۰ نفر دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.
انتهای پیام