عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۶۴ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های صادره و نداشتن مجوزهای لازم در شهرستان دزفول پلمب شدند.  سرهنگ روح اله گراوندی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای جلوگیری از هنجارشکنی، ساماندهی و اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی از ۵۶۱ واحد صنفی در […]

عصر خوزستان:

۶۴ واحد صنفی متخلف در شهرستان دزفول پلمب شدند

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۶۴ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های صادره و نداشتن مجوزهای لازم در شهرستان دزفول پلمب شدند.

 سرهنگ روح اله گراوندی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای جلوگیری از هنجارشکنی، ساماندهی و اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی از ۵۶۱ واحد صنفی در این شهرستان بازدید شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی برابر طرح کنترل و نظارتی اصناف پس از بازدید و سرکشی از واحدهای صنفی، به ۲۱۰ واحد که قوانین و مقررات مربوطه را رعایت نکرده بودند، تذکر لازم را دادند و از ۱۴۴ واحد صنفی متخلف تعهد کتبی گرفتند.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: تعداد ۶۴ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه و هنجارشکنی و نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

 وی امنیت، سلامت و جلب رضایتمندی شهروندان را اولویت پلیس دانست و از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت اصناف متخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا