عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم این شهرستان گفت: دزفول به تعبیر امام راحل و مقام معظم رهبری دین خود را در دوران دقاع مقدس به اسلام و انقلاب ادا کرده است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز دوشنبه در  جمع خلبانان پایگاه […]

عصر خوزستان:

امام جمعه: مردم دزفول دین خود را به اسلام ادا کردند

دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم این شهرستان گفت: دزفول به تعبیر امام راحل و مقام معظم رهبری دین خود را در دوران دقاع مقدس به اسلام و انقلاب ادا کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز دوشنبه در  جمع خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول در آستانه چهارم خرداد روز دزفول افزود: آیه ۳۰ سوره فضلا از مقاومت و استقامت رمزگشایی کرده و با تعابیر بسیار زیبا و عمیق نقشه راه کاملی را به صورت کلیدواژه ارائه داده است.

وی به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: خداوند برای برداشتن ترس و خوف از دل مؤمنان بواسطه فراهم کردن اسبابی، حکمت، ها و سنت‌ها را جاری می‎‌سازد؛ اگر افرادی بر عهد خود در مسیر الهی ثابت قدم و راسخ باشند خداوند این اسباب را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به پیروزی و شادی مردم غزه اظهارداشت: شکست رژیم پوشالی صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطینی‌ها را می‌توان تفسیر همین آیه دانست که ترس را از دل کسانی که در مسیر الهی راسخ هستند برداشته و در دل دشمن می‌اندازد.

وی آیت الله قاضی(ره) را نماد مقاومت دزفول دانست و تصریح کرد: دشمن در طول جنگ تحمیلی ۱۷۶ موشک از انواع موشک‌ها به دزفول زد ولی مردم مقاومت کردند تا آنجا که امام راحل و مقام معظم رهبری تعابیری در پی مقاومت مردم دزفول از جمله “دزفول سرزمین افتخارات” و “دزفول دین خود را به اسلام ادا کرد” ارایه دادند.

امام جمعه دزفول ثمره مقاومت را پیروزی دانست که در دنیا جواب داده است و خاطرنشان کرد: هرگاه برمبنای اصول، مؤلفه‌ها و آموزه‌های دینی استقامت و پایداری کرده‌ایم، پیروز بوده‌ایم؛ همانگونه که استقامت، برای مردم دزفول، غزه و فلسطین و جبهه مقاومت افتخار شد و خداوند به شهدای جبهه مقاومت از جمله حاج قاسم عزت فراوان بخشید.

وی با اشاره به سخن تاریخی مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: کارشناسانی از غرب نیز بر این مسئله صحه گذاشته‌اند که اسرائیل و استکبار جهانی آمریکا رو به افول است و این نتیجه مقاومت می‌باشد.

امام جمعه دزفول در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با توجه صف بندی دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی و انتخابات، امروز کشور را در شرایط بسیار حساسی قرار داده است.

وی کلیدواژه‌هایی برای شناخت جریان انقلابی و شاخص‌های جبهه انقلاب، برای تشریح جریان انقلابی بیان کرد و افزود: از مؤلفه‌های اصلی جبهه انقلاب اصل مردمداری، تعلق نداشتن به گروه و جناح خاص، ساده و بی‌آلایش و صداقت با مردم، تمرکز بر خدمت رسانی و انگیزه خدمت به اقشار آسیب پذیر و محرومان، جهت دادن جامعه به سمت شفافیت و آگاهی و روشنی بخشی، و امید آفرینی و نشاط بخشی به جامعه است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به احادیثی از امام علی(ع) تأکید کرد: انتخابات یک فرصت است که اگر آن را غنیمت نشماریم و به آن عمل نکنیم به تعبیر امیرالمؤمنین شدیدترین غصه‌ها را در پی دارد.

منبع: ایرنا