تداوم بازدید محله به محله در منطقه هفت
 
  تداوم بازدید محله به محله در منطقه هفت

عصر خوزستان: سرپرست منطقه هفت اهواز به منظور بررسی معضلات و رسيدگی به مشكلات از منطقه بازدید کرد.به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، صبح امروز مورخ 3 خرداد ماه 1400، فرامرز نجف پور از ساعات اولیه صبح امروز اقدام به بازدید محله به محله از محله کوی الصافی در منطقه هفت کرده است.نجف […]

عصر خوزستان:

سرپرست منطقه هفت اهواز به منظور بررسی معضلات و رسيدگی به مشكلات از منطقه بازدید کرد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، صبح امروز مورخ 3 خرداد ماه 1400، فرامرز نجف پور از ساعات اولیه صبح امروز اقدام به بازدید محله به محله از محله کوی الصافی در منطقه هفت کرده است.
نجف پور در راستای این خبر گفت: بازدید به شکل مستمر از محلات با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها در سطح منطقه انجام می شود تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود.
وی افزود: در حال حاضر عملیات شست و شوی پیاده رو ها، هرس درختان، رفت و روب، لایروبی جوی های رو باز و … در محله کوی الصافی به همت نیروهای خدمات شهری منطقه هفت صورت گرفته است.
این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: مشاهده مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود به همین منظور این عملیات به منظور کسب رضایت شهروندان در دیگر محلات منطقه ادامه خواهد داشت.

نویسنده خبر: ز. اشرف پور