پیام تبریک مدیر منطقه ۸ در روز آزادسازی خرمشهر
 
  پیام تبریک مدیر منطقه ۸ در روز آزادسازی خرمشهر

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ بمناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در پیامی روز سوم خرداد آزادسازی شهر خون ومقاومت را تبریک گفت و افزود : خرداد ، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان ، […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ بمناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در پیامی روز سوم خرداد آزادسازی شهر خون ومقاومت را تبریک گفت و افزود : خرداد ، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد .

آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیاتی غرورآفرین کربلا ۳ و به دست توانای مردم خدا جو و مومن ، با اقتدا به مولای متقیان(ع) و با رمز علی ابن ابیطالب (ع) به نام مقدس بیت المقدس ظهور کرد.

سوم خرداد یک حماسه ملی است حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی، لذا پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌ها است.

با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و ایثارگران عزیز در حماسه سوم خرداد، به آحاد مردم تبریک و تهنیت می گوییم و سلام و درود می فرستیم به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را فدا نمودند تا آسیبی به میهن اسلامی نرسد.